کد خبر : 1853501 | 23 آبان 1401 ساعت 14:50 | 51K بازدید | 7 دیدگاه

دعوت لحظه آخری پسر اسطوره فرانسوی به تیم ملی

مارکوس تورام، پسر لیلیان تورام، به تیم ملی فرانسه دعوت شد و در جام جهانی حاضر خواهد بود.

دعوت لحظه آخری پسر اسطوره فرانسوی به تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از اکیپ، دیدیه دشان، مربی تیم ملی فرانسه، چند روز پیش فهرستی 25 نفره را برای جام جهانی قطر اعلام کرد. قرار بود یک بازیکن دیگر نیز قبل از عزیمت کاروان فرانسه به قطر دعوت شود و در نهایت او تصمیم گرفت مارکوس تورام را وارد فهرست نهایی کند. مارکوس عضو تیم بروسیا مونشن گلادباخ است و در بوندسلیگا موفق به زدن 13 گل و ارسال چهار پاس گل شده است.

1763081

 او دومین گلزن برتر بوندسلیگا تا به اینجای فصل است و حالا رقیبی جدی برای دیگر مهاجمان برجسته فرانسوی خواهد بود. این مهاجم 25 ساله، پسر لیلیان تورام است که در جام جهانی 1998 با فرانسه عنوان قهرمانی را کسب کرد و با پیراهن پارما، یوونتوس و بارسا نیز افتخارات زیادی در دوران فوتبالش به دست آورد. مارکوس تورام سابق بازی برای سوشو و گنگام را دارد و از سال 2019 برای گلادباخ بازی می کند. 

1635617

فهرست مهاجمان فرانسه در جام جهانی به این شرح است: کریم بنزما، عثمان دمبله، کیلیان امباپه، کریستوفر انکونکو، مارکوس تورام، اولیویه ژیرو، کینگزلی کومان و آنتوان گریزمان

امروز همچنین پرسنل کیمپمبه، مدافع پی اس جی، هم به دلیل مصدومیت از فهرست فرانسه خط خورد و به جای او اکسل دیساسی در جام جهانی خواهد بود. 

دیدگاه‌ها