کد خبر : 1853503 | 23 آبان 1401 ساعت 15:00 | 31.1K بازدید | 8 دیدگاه

ترک انگلیس در ماه دسامبر

ضربه آخر به توخل: ویزای مربی آلمانی تمدید نشد!

دیلی تلگراف در خبری اختصاصی اعلام کرد که ویزای کار توماس توخل، مربی سابق چلسی، تنها تا ماه دسامبر اعتبار دارد و او باید انگلیس را به زودی ترک کند.

ضربه آخر به توخل: ویزای مربی آلمانی تمدید نشد!

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل در اوایل فصل جاری و در حالی که تنها هفت بازی از آغاز فصل 23-2022 گذشته بود با تصمیم مالکان و مدیران جدید چلسی از سمتش برکنار شد. 
این در حالی بود که او در طول دوران حضورش روی نیمکت این تیم نتایج قابل قبولی به دست آورده بود و تصمیم تاد بولی و دیگر مدیران این باشگاه برای اخراج او پس از قبول شکست برابر دینامو زاگرب در مرحله گروهی لیگ قهرمانان باعث شد که بسیاری از کارشناسان، هواداران و حتی بازیکنان این تیم متعجب شوند.

1743430


توخل در طول این مدت صحبت‌های زیادی را درباره این اتفاق و اخراجش از هدایت آبی‌های لندن مطرح نکرده است اما چند روز پیش مدعی شد که رابطه بسیار خوبی با بازیکنان این تیم داشته و تصمیم مدیران باشگاه را درک نکرده است.

او حالا خبر بد جدیدی دریافت کرده مبنی بر اینکه ویزای او تنها تا ماه دسامبر اعتبار دارد و او باید انگلیس را ترک کند. این در حالی است که دو دستیار او چنین مشکلی ندارند و می توانند در انگلیس بمانند. آنها بر خلاف توخل فعلا برای دوره ای مشخص تعلیق شده اند ولی دستمزد کامل خود را دریافت خواهند کرد.

1760581

توخل تنها در صورتی می تواند در انگلیس بماند که هدایت یک تیم لیگ برتری را قبول کند یا اینکه جانشین گرت ساوتگیت در تیم ملی انگلیس پس از جام جهانی شود.

دیدگاه‌ها