کد خبر : 1853517 | 23 آبان 1401 ساعت 16:25 | 38.8K بازدید | 6 دیدگاه

فهرست انتظار آلبی‌سلسته

تماس با 4 بازیکن آرژانتینی: شاید به جام جهانی بروید

لیونل اسکالونی، مربی تیم ملی آرژانتین، به چهار بازیکن اعلام کرده است که آمادگی خود را در هفته پیش رو حفظ کنند چون احتمال دعوت از آنها وجود دارد.

تماس با 4 بازیکن آرژانتینی: شاید به جام جهانی بروید

به گزارش "ورزش سه"، فهرست 26 نفره تیم ملی آرژانتین برای جام جهانی مشخص شده اما همچنان این احتمال وجود دارد که بازیکنانی مصدوم شوند و به همین دلیل لیونل اسکالونی فهرستی چهار نفره را اعلام کرده که در صورت هر اتفاق غیرمنتظره ای بتوانند جانشین بازیکنان مصدوم شوند.

1763112

طبق ادعای کلارین، این بازیکنان باید آمادگی خود را در هفته پیش رو حفظ کنند تا در صورت نیاز راهی قطر شوند.

1763110

خوان موسو: گلر باشگاه آتالانتا در فهرست نهایی جام جهانی قرار نگرفت و رقابت را به دیبو مارتینز، فرانکو آرمانی و خرونیمو رویی باخت اما او در فهرست انتظار قرار دارد.

1763111

فاکوندو مدینا: مدافع لانس فرانسه تا آخرین لحظه قرار بود به جام جهانی برود ولی در نهایت اسکالونی تصمیم گرفت روی خوان فویت مصدوم ریسک کند. تحت هر شرایطی اگر فونت نتواند به موقع ریکاوری کند، مدینا جای او را خواهد گرفت.

1763109

تیاگو آلمادا: هافبک سابق ولزسارسفیلد و حال حاضر آتلانتا آمریکا وارد فهرست نهایی نشد اما او در فهرست انتظار قرار دارد تا در صورت مصدومیت یکی از هافبک ها جانشین او شود.

1693587

آنخل کوریا: مهاجم باشگاه اتلتیکو مادرید شانس حضور در جام جهانی را از دست داد و اسکالونی روی پائولو دیبالا که مصدوم است ریسک کرد. کوریا اگر دیبالا ریکاوری نکند، رهسپار قطر خواهد شد.

دیدگاه‌ها