کد خبر : 1853524 | 23 آبان 1401 ساعت 16:37 | 41.7K بازدید | 4 دیدگاه

بن‌بست در مذاکرات: ستاره چلسی جدا می‌شود؟

مذاکرات میسون مونت، ستاره انگلیسی چلسی، بر سر بحت تمدید قرارداد به بن بست رسیده است.

بن‌بست در مذاکرات: ستاره چلسی جدا می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، میسون مونت در سال های اخیر یکی از بهترین بازیکنان چلسی بوده و از او به عنوان یکی از کاپیتان های فصول بعد چلسی نام برده می شود. میسون مونت رابطه بسیار خوبی با هواداران این باشگاه داشته و از بازیکنان محبوب در ورزشگاه استمفوردبریج محسوب می شود. گرچه به نظر می رسید این بازیکن حتما در چلسی ماندنی خواهد شد، اما مذاکرات بر سر تمدید قرارداد هنوز اثربخش نبوده است.

1717183

تنها 18 ماه از قرارداد میسون مونت با باشگاه چلسی باقی مانده و علیرغم شایعات فراوان در مورد تمدید قرارداد، این اتفاق هنوز رخ نداده است. نشریه تلگراف در گزارشی مدعی شد هیچ پیشرفت قابل توجهی در مذاکرات اخیر بین طرفین وجود نداشته و به نظر می رسد خواسته های میسون مونت مورد قبول باشگاه قرار نگرفته است. البته مدیران باشگاه چلسی امیدوارند تا قبل از پنجره نقل و انتقالات تابستانی با مونت به توافق برسند.

با این حال و در صورت عدم رخ دادن این اتفاق، ممکن است میسون مونت در فصل تابستان امسال فروخته شود و بازیکنانی چون لورنزو پلگرینی یا یرمی پینو جایگزین او شوند. البته تاد بولی، مالک جدید چلسی، علاقه زیادی به حفظ مونت دارد و این باشگاه تمام تلاش خود برای تمدید قرارداد با این بازیکن انجام خواهد داد.

دیدگاه‌ها