کد خبر : 1853554 | 23 آبان 1401 ساعت 20:40 | 17.2K بازدید | 3 دیدگاه

دشان: واران نباشد نمی‌توانیم کرنرها را قطع کنیم

دیدیه دشان، سرمربی فرانسه، در آستانه پرواز تیم ملی کشورش به قطر برای شرکت در جام جهانی گفت رافائل واران در تیم او نقشی کلیدی دارد و برای استفاده زودهنگام از او ریسک نخواهد کرد.

دشان: واران نباشد نمی‌توانیم کرنرها را قطع کنیم

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه تیم ملی فرانسه امروز کشورش را به مقصد حاشیه جنوبی خلیج فارس ترک کرد دیدیه دشان، سرمربی این تیم، به همراه هوگو لوریس کاپیتان خروس‌ها در آستانه این سفر در یک کنفرانس خبری شرکت کردند.

دیدیه دشان در این کنفرانس خبری به مساله مصدومیت رافائل واران اشاره کرد و گفت حضور این مدافع منچستریونایتد برای تیم او اهمیتی کلیدی دارد. با اینکه واران مدتی پیش مصدوم شد و گمان می‌رفت جام جهانی را از دست داده است ولی دشان در نهایت تایید کرد که او به اندازه کافی سلامت است که بتواند در قطر بازی کند. در نتیجه نام واران به فهرست نهایی فرانسوی‌ها وارد شد.

1763218

واران در ماه اکتبر و در جریان تساوی 1-1 یونایتد مقابل چلسی در استمفوردبریج مصدوم شد و با چشم‌های اشک‌بار زمین را ترک کرد چرا که گمان می‌کرد جام جهانی را از دست داده است.

دشان در مصاحبه امروز خود گفت واران برای خط دفاعی فرانسه آنقدر مهم است که در صورت عدم حضور او فرانسوی‌ها قادر به قطع کردن ضربات کرنر ارسالی تیم‌های حریف نیستند. او البته گفت که به همین دلیل ریسک نمی‌کند و او را زودتر از آنچه باید به میدان نمی‌فرستد.

1763219

سرمربی فرانسه در این مصاحبه گفت:" واران با توپ تمرین می‌کند و شرایطش خوب پیش می‌رود. او در چند روز آینده باید مراحل دیگری را پشت سر بگذارد که وضعیتش را بهتر خواهد کرد. حالش خوب است و روحیه بالایی دارد.

ما بدون واران نمی‌توانیم کرنرهای ارسالی حریفان را قطع کنیم. او قاعدتا باید به بازی اول ما برسد ولی در صورتیکه به آمادگی صد در صد نرسیده باشد ریسک نخواهیم کرد و او را زودتر از آنچه باید به میدان نمی‌فرستیم".

دیدگاه‌ها