کد خبر : 1853556 | 23 آبان 1401 ساعت 21:17 | 23.4K بازدید | 8 دیدگاه

ملی‌پوشان: همه برای شادی مردم تلاش می‌کنیم

در دیدار رئیس جمهور و بازیکنان چه گذشت؟

بازیکنان تیم ملی در دیدار با رئیس جمهور قول دادند برای کسب موفقیت تلاش کنند.

در دیدار رئیس جمهور و بازیکنان چه گذشت؟

به گزارش “ورزش سه” سید‌ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران در ابتدای دیدار با کاروان تیم ملی خطاب به بازیکنان گفت: جوانانی با اراده و فدراسیونی با اراده و پای کار داریم. مربیانی محترم به ویژه آقای کی‌روش توانمند و دلسوز هستند و وقت می‌گذارند و اینکه رابطه خوبی بین بازیکن و مربی باشد، خودش نکته مهمی است. این علاقه بین مربی و بازیکن از نکته‌های خوب تیم ماست.

او در ادامه گفت: انگیزه، غیرت و شجاعت شما مهم‌ترین سرمایه برای تیم ملی است. بارها گفته‌ام همه دغدغه ورزشکاران را حل کنید. یک تیم ملی با اراده و متوکل به خدا باشید و تلاش برای کسب پیروزی‌های پی در پی برای جمهوری اسلامی ایران کنید. امروز هیچ کسی که در مقابل شما بخواهد پیروز باشد را نبینید؛ و‌ بگویید ما می‌خواهیم مقابل همه پیروز باشیم. یقین می‌دانیم پیروز میدان خواهید بود.

1763150

سپس در ادامه نوبت به علیرضا بیرانوند رسید و او گفت: خیلی خوشحال هستم که ما بازیکنان اینجا هستیم. ممنون از شما که ما را دعوت کردید. فکر می‌کنم در تاریخ هستیم و باید تاریخ را بسازیم. ان‌شالله بتوانیم برای اولین مرتبه از گروه صعود کنیم. باز هم ممنونم از شما و می‌خواهم که ما را حمایت کنید. تا جایی که توانستیم تلاش کردیم و زحمت کشیدیم. از الان باید تمرکز کنیم و شما باید به ما کمک کنید تا در جام جهانی برای مردم و کشور تاریخ جدید بسازیم.

در ادامه میکروفون در اختیار رامین رضاییان قرار گرفت و گفت: فقط می‌خواهم یک حرف کوچک بزنم. این قول را به شما بدهم ‌که تمام بازیکنان تیم ملی با جان و دل در زمین در کنار هم می‌جنگیم و نشان می‌دهیم ما بازیکنان می‌خواهیم با قدرت بازی کنیم. تا بتوانیم در این شرایط ذره‌ای دل مردم را شاد کنیم. از مردم می‌خواهیم که برای ما دعا کنند تا بتوانیم دل آن‌ها را شاد کنیم.

1763153

سپس مرتضی پورعلی‌گنجی خیلی کوتاه گفت: خیلی خوشحالم که ما را در جمع خودتان دعوت کردید و حمایت می‌کنید. به عنوان عضو کوچک تیم ملی قول می‌دهم در این راه دشوار تلاش کنیم تا دل مردم ایران را شاد کنیم.

در پایان وحید امیری خطاب به رئیس جمهور گفت: خیلی ممنونم بابت وقتی که در اختیار مردم قرار دادید. جناب رئیس جمهور ما شاهد تلاش شبانه روزی کادر فنی و بازیکنانی هستیم که تمام تلاش آن‌ها این است در جام جهانی یک نتیجه آبرومند کسب کنیم و پرچم کشور را در جای بالاتری قرار دهیم. خواسته‌ای که ما از شما داریم، حمایت است. این جام جهانی برای ما خیلی خاص است و حمایت ویژه شما را می‌طلبد.

دیدگاه‌ها