کد خبر : 1853568 | 23 آبان 1401 ساعت 23:21 | 47.3K بازدید | 9 دیدگاه

سوژه تمرین حریف ایران: موهای رنگ‌شده آرون رمزی

آرون رمزی، ستاره تیم ملی ولز، در آستانه جام جهانی با ظاهری جدید و موهای رنگ‌شده به رنگ زرد مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.

سوژه تمرین حریف ایران: موهای رنگ‌شده آرون رمزی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ولز که برای دومین بار در تاریخ این کشور به جام جهانی راه پیدا کرده و در مرحله گروهی جام جهانی 2020 یکی از حریفان تیم ملی کشورمان است امروز آرون رمزی، یکی از ستاره‌های باتجربه خود را با چهره‌ای جدید دید.

گرت بیل و آرون رمزی شناخته‌شده‌ترین و باتجربه‌ترین ستاره‌های ولز به حساب می‌آیند. تیمی که در مرحله پلی‌آف جام جهانی به لطف پیروزی بر اوکراین جواز حضور در قطر را به دست آورد تا بعد از جام جهانی 1958 بار دیگر بازی در این تورنمنت را تجربه کند.

در آخرین تمرین ولزی‌ها پیش از اعزام به قطر آرون رمزی با چهره‌ای جدید در زمین تمرینی حضور پیدا کرد تا هم‌تیمی‌هایش را متعجب کند. او که سابقه بازی در آرسنال و یوونتوس را دارد در حال حاضر در نیس فرانسه بازی می‌کند.

1763275

آرون رمزی در حالی موهای خود را زرد کرده که همواره با موهای سیاه در رقابتها دیده شده بود. البته این ستاره ولزی یک بار دیگر در رقابتهای یورو2016 هم با موهای زرد در زمین دیده شده بود.

تیم ملی ولز با انتشار تصاویر رمزی با قیافه جدیدش در شبکه‌های اجتماعی نوشت:" ما می‌دانیم معنی این تغییر ظاهر چیست".

1763276

ظاهرا تیم ملی ولز به عملکرد درخشان آرون رمزی در رقابتهای یورو2016 اشاره کرد. در آن رقابتها که به میزبانی فرانسه برگزار می‌شد ولزی‌ها با درخشش گرت بیل و آرون رمزی توانستند به مرحله نیمه‌نهایی برسند. رمزی در آن تورنمنت هم با موهای رنگ شده زرد در میدان حضور داشت.

1763292

دیدگاه‌ها