کد خبر : 1853640 | 24 آبان 1401 ساعت 12:38 | 1.3K بازدید | 1 دیدگاه

برنامه فدراسیون شنا برای تیم ملی واترپلو چیست؟

رئیس کمیته فنی واترپلو ایران می‌گوید که به زودی تصمیمات لازم در خصوص همکاری یا عدم همکاری با سرمربی صربستانی تیم ملی گرفته خواهد شد.

برنامه فدراسیون شنا برای تیم ملی واترپلو چیست؟

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، دانیال خاکبان رئیس کمیته فنی واترپلو ایران درخصوص عملکرد تیم ملی واترپلو در رقابت‌های آسیایی که با رتبه چهارم ایران به پایان رسید، گفت: سطح مسابقات بسیار بالا بود. همچنین این رقابت‌ها به عنوان کسب سهمیه بازی‌های جهانی هم به شمار می‌رفت. ما باید در مرحله نیمه نهایی چین را شکست می‌دادیم که متأسفانه این اتفاق رخ نداد.

او ادامه داد: در بازی با قزاقستان هم خستگی در چهره ملی‌پوشان دیده می‌شد چرا که بازی با چین بسیار سنگین بود. ملی پوشان ایران در بازی با قزاقستان نتوانستند از 100 درصد توان خود بهره گیرند و در نهایت شکست خوردند و موفق نشدند مجوز حضور در مسابقات جهانی را کسب کنند.

رئیس کمیته فنی واترپلو ادامه داد: اگر چین را شکست می‌دادیم در فینال می‌توانستیم برای ژاپن برنامه‌ریزی کنیم. مهم این بود که چین را شکست دهیم. قطعا اگر به فینال می‌رفتیم بهترین ترکیب در تیم قرار می‌گرفت تا عملکرد خوبی ببینیم اما متأسفانه شکست خوردیم و نتوانستیم فینالیست شویم.

خاکبان گفت: قزاقستان قهرمان بازی آسیایی 2018 اندونزی بود و توانستیم این تیم را در دور گروهی شکست دهیم اما در رده بندی از این تیم شکست خوردیم.

وی در واکنش به اینکه قرارداد سرمربی تیم ملی واترپلوی ایران تمام شده است، آیا با او تمدید خواهید کرد یا خیر؟ گفت: چیریچ سرمربی صربستانی تیم ملی واترپلوی ایران قراردادش تا پایان رقابت‌های آسیایی بود که تمام شد. باید منتظر بمانیم تا رئیس فدراسیون در ایران حضور پیدا کند و تصمیمات لازم گرفته شود. با توجه به نتیجه‌ای که ایران در مسابقات آسیایی گرفت و قرارداد آقای چیریچ با تیم یونانی، باید کمیته فنی و رئیس فدراسیون به جمع بندی برسند تا تصمیم نهایی اتخاذ شود. 

او در پایان گفت: تمام برنامه‌ریزی‌های آینده خود را بر این مبنا گذاشتیم که در بازی‌های آسیایی سال آینده با قدرت شرکت کنیم. ایران بعد از 4 سال عدم حضور در بازی رسمی، در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرد. به امید خدا پس از رسیدن تیم ملی به ایران تصمیم خواهیم گرفت که چطور تمرینات را پیگیری کنیم تا با قدرت در بازی‌های آینده وارد میدان شویم.

دیدگاه‌ها