کد خبر : 1853654 | 24 آبان 1401 ساعت 13:53 | 26.1K بازدید | 17 دیدگاه

برای طارمی فقط فتح این دروازه مانده است

ستاره ایرانی به دنبال اولین گل در جام جهانی

دو فصل فوق العاده در پورتو، اکنون بزرگترین امیدواری را برای درخشش مهدی طارمی در جام جهانی قطر شکل داده است.

ستاره ایرانی به دنبال اولین گل در جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی ستاره بی چون و چرای پورتو طی دو فصل اخیر بوده که اکنون این امیدواری را شکل داده که این درخشش را در تیم ملی و در جام جهانی نیز دنبال کند.

در شرایطی که تیم ملی ایران در گروه دوم مسابقات جام جهانی قطر با انگلیس، ولز و آمریکا همگروه است و کارلوس کی‌روش نیز امیدوار است بتواند طلسم دو دوره قبلی حضورش روی نیمکت ایران در جام جهانی را بشکند و اینبار با تاریخ سازی بتوانند از گروه صعود کنند.

در این مسیر قطعا مهدی طارمی نقش پررنگی در اهداف تیم ملی خواهد داشت. مهاجم ایرانی تیم پورتو پرتغال چه در لیگ این کشور و چه تورنمنت لیگ قهرمانان، با درخشش خیره کننده خود توانسته مرد اول آنها لقب گیرد. نمایش خیره‌کننده در گلزنی و حتی ارسال پاس گل در کنار تخصص فوق العاده‌اش در گرفتن پنالتی، امیدواری بزرگی را برای تیم ملی ایران شکل خواهد داد که بتواند از حریفان خود در جام جهانی و در گروه دوم نتیجه دلخواه را کسب کند.

طارمی بعد از آخرین حضور در ترکیب تیمش که با یک پاس گل برای وی همراه بود، اکنون به اردوی تیم ملی بازگشته تا در فاصله 6 روز مانده به اولین جدال ایران، امیدواری بزرگی را در تیم شکل دهد. جایی که فوتبالدوستان ایرانی امیدوارند  اولین گل خود در جام جهانی را نیز ثبت کند تا به عنوان یکی از پرافتخارترین و موفق‌ترین بازیکنان ایران در این رقابت‌ها شناخته شود.

1763456

دیدگاه‌ها