کد خبر : 1853659 | 24 آبان 1401 ساعت 14:10 | 13.4K بازدید | 11 دیدگاه

استارت رقابت جدید رامین و صادق محرمی

در فاصله 6 روز مانده تا جدال ایران مقابل انگلیس، اکنون رقابت اصلی شاید در سمت راست دفاع باشد و باید دید در نهایت کارلوس کی روش از بین دو گزینه‌ای که در اختیار دارد، به کدامیک بازی خواهد داد.

استارت رقابت جدید رامین و صادق محرمی

به گزارش "ورزش سه"، در سمت راست دفاعی در حال حاضر کارلوس کی‌روش دو مدافع تخصصی را به فهرست تیم ملی دعوت کرده است. رامین رضاییان بعد از مدت‌ها دوری از تیم ملی، با بازگشت کارلوس‌روش به جمع ملی‌پوشان بازگشته و امیدوار است همانند جام جهانی قبلی اعتماد وی را جلب کند.

صادق محرمی نیز که در پرسپولیس با رضاییان هم تیمی بود و به واسطه اتفاقاتی که در آن دوره رخ داده بود، اعتماد برانکو ایوانکوویچ را جلب کرد و در ادامه در مسیر پیشرفت فوتبالی‌اش راهی دیناموزاگرب شد، اکنون در آستانه تجربه اولین جام جهانی دوران فوتبالی اش است.

مدافع راست ایرانی دیناموزاگرب که در لیگ قهرمانان اروپا نیز این تیم را همراهی کرد، اکنون در یکی از جدی‌ترین رقابت‌های فوتبالی خود با رامین رضاییان روی حضور فیکس در ترکیب تیم ملی تقابل خواهد داشت.

باید دید در نهایت در تقابل شکل گرفته، از بین رضاییان یا صادق محرمی کدامیک قادر خواهد بود در جدال با انگلیس در ترکیب تیم ملی و برابر انگلیس حاضر شود.

1763543

دیدگاه‌ها