کد خبر : 1853678 | 24 آبان 1401 ساعت 15:25 | 5K بازدید | 2 دیدگاه

اختلاف استقلال خوزستان و ملاثانی برای استادیوم غدیر

در شرایطی که استقلال ملاثانی با مشکل میزبانی مواجه شده است، از استادیوم غدیر طی هفته‌های اخیر با هماهنگی استقلال خوزستان سود برده است.

اختلاف استقلال خوزستان و ملاثانی برای استادیوم غدیر

به گزارش "ورزش سه"، مدیران استقلال خوزستان در این فصل موفق شده‌اند استادیوم قدیمی غدیر اهواز را بعد از مدت‌‎ها در اختیار گرفته و با بازسازی و بهسازی آن، شرایط میزبانی در این استادیوم را فراهم سازند. این در حالیست که طبق هماهنگی صورت گرفته، استقلال ملاثانی نیز به واسطه مشکلاتی که استادیوم خانگی‌اش دارد، در روزهای میزبانی این استادیوم را از استقلال خوزستان اجاره کرده است. استقلال خوزستان در جهت نگهداری استادیوم خود، مبلغی از ملاثانی دریافت می‌کند اما چندی پیش سرمربی استقلال ملاثانی در گفتگویی نسبت به این موضوع انتقاد داشته و مدعی شده که نباید از آنها نیز بابت اجاره استادیوم دریافتی داشته باشند.

اکنون زینب زاهد نسب مدیرمالی باشگاه استقلال نسبت به این ادعا واکنش نشان داده و در توضیح آن اینطور می‌گوید: این صحبت‌ها از پایه و اساس اشتباه است و متاسفانه اطلاعات غلط را در رسانه ها بازگو می‌کنند. باشگاه استقلال خوزستان یک باشگاه دولتی، قانونمند و با ساختار معلوم است که اعضای هیات مدیره و مدیر عامل آن نیز مشخص هستند. ضمن این که با توجه به تغییراتی که در اعضای هیات مدیره باشگاه به وجود آمده و نام اعضای هیات مدیره باید ثبت شود‌، به دلیل اینکه روال این کارها زمان بر است با تصویب هیات مدیره و نظارت مدیر عامل، یک حساب مشترک وجود دارد که هزینه‌های جاری به عنوان تن خواه گردان به آن حساب واریز می شود. تامین و نگهداری چمن بسیار سخت و هزینه بر است و تمامی این پول ها جهت مراقبت و کاشت چمن خرج می‌شود.

مدیر امور مالی باشگاه استقلال خوزستان با اشاره به ۸ ماه تلاش شبانه روزی مجموعه گروه ملی صنعتی فولاد ایران و باشگاه استقلال خوزستان برای بازسازی و احیای ورزشگاه غدیر اهواز که مورد تحسین اهالی ورزش کشور و استان قرار گرفت، گفت: نباید خدمت صادقانه باشگاه استقلال خوزستان به ورزش و فوتبال استان را نادیده گرفت، چرا که اگر شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران و باشگاه استقلال خوزستان، ورزشگاه غدیر را احیا نمی کردند الان تیم‌های همشهری در کدام زمین بازی های خود را برگزار می‌کردند؟

دیدگاه‌ها