کد خبر : 1853682 | 24 آبان 1401 ساعت 15:50 | 30.2K بازدید | 18 دیدگاه

آلمان نژاد برتر است

ادعای جنجالی رئیس‌جمهور سابق آرژانتین درمورد آلمان

مائوریسیو ماکری، رئیس جمهور سابق آرژانتین، در جریان یک مصاحبه از آلمان‌ها به عنوان نژاد برتر نام برد!

ادعای جنجالی رئیس‌جمهور سابق آرژانتین درمورد آلمان

به گزارش "ورزش سه"، از پنج روز دیگر جام جهانی شروع خواهد شد و گمانه زنی ها در مورد قهرمان جام نیز ادامه دارد. بسیاری برزیل و آرژانتین را مدعی اصلی قهرمانی می دانند و البته نباید از قدرت های برتر فوتبال اروپا مثل فرانسه، آلمان، پرتغال و اسپانیا نیز ساده گذر کرد.

1763594

مائوریسیو ماکری، رئیس جمهور سابق آرژانتین، که چند سال رئیس باشگاه بوکاجونیورز هم بود، در مصاحبه با تی ان تی اسپورت و در مورد مدعیان قهرمانی جام جهانی اظهارنظری جنجالی را مطرح کرد و گفت:«در برزیل نیمار در فرم بسیار خوبی قرار دارد. او حالا یک رهبر واقعی برای تیم است اما در گذشته بیشتر یک مانع در راه موفقیت های برزیل بود. پرتغال بازیکنان بسیار خوبی دارد و فرانسه هم مدافع عنوان قهرمانی است و این تیم هم ستاره های بزرگی در اختیار دارد. آلمان را هرگز نمی توان از جمع مدعیان خارج کرد. آنها نژاد برتر هستند و همیشه تا پایان می جنگند!»

1763592

ماکری در مورد شانس آرژانتین هم گفت:«دروازه بان بزرگی داریم. دفاع تیم منسجم و خوب است و در خط میانی هافبک هایی مبارز داریم. مسی را نیز بسیار باانگیزه می بینم چون این آخرین جام جهانی‌اش است. به مسی در خط حمله لائوتارو و دی ماریا را باید اضافه کرد که مهاجمانی گلزن و بسیار باکیفیت هستند. هر دو نسبت به گذشته با تجربه تر شده اند. مدت ها بود تیمی به این خوبی نداشتیم و امیدوارم به فینال برسیم.»

لازم به ذکر است که آرژانتین با لهستان، عربستان سعودی و مکزیک در یک گروه قرار دارد.

دیدگاه‌ها