کد خبر : 1853707 | 24 آبان 1401 ساعت 18:31 | 33.4K بازدید | 7 دیدگاه

پاسخ براهیم منفی بود

تلاش‌ لحظه آخری مراکش برای راضی‌کردن ستاره میلان

فدارسیون فوتبال مراکش قصد دارد براهیم دیاز را جانشین امین حارث کند اما ستاره میلان هنوز راضی نشده است.

تلاش‌ لحظه آخری مراکش برای راضی‌کردن ستاره میلان

به گزارش "ورزش سه"، روز یکشنبه امین حارث، ستاره مارسی، در آخرین بازی باشگاهی قبل از جام جهانی مصدوم شد تا حضور او در ترکیب مراکش در جام جهانی منتفی شود. طبق ادعای مارکا، مسئولان فدراسیون فوتبال مراکش بلافاصله با براهیم دیاز تماس گرفته و از او در مورد تمایلش برای حضور در فهرست مراکش برای جام جهانی سوال کرده اند اما پاسخ او باز هم منفی بود. پدر براهیم مراکشی و مادرش اسپانیایی است و در مالاگا متولد شده است.

1761603

 این اولین بار نیست که مراکشی ها سعی در راضی کردن براهیم دارند ولی ستاره میلان همچنان امیدوار است بتواند برای تیم ملی اسپانیا به میدان برود. او قبل از یورو 2020 در بازی دوستانه برابر لیتوانی برای اسپانیا بازی کرد و یک گل نیز زد ولی هنوز برای لاروخا به شکل رسمی بازی نکرده و می تواند برای مراکش به میدان برود. 

1662775

براهیم که از رئال به صورت قرضی برای میلان بازی می کند، سابقه بازی برای تیم های زیر 18 و زیر 21 سال اسپانیا را نیز دارد. او در فصل جاری چهار گل برای میلان زده و یک پاس گل نیز داده است. براهیم در جام جهانی 2018 نیز می توانست برای مراکش بازی کند ولی در آن مقطع هم پاسخش منفی بود. به فاصله تنها پنج روز تا جام جهانی، حضور براهیم در تیم ملی مراکش غیرممکن به نظر می رسد.

دیدگاه‌ها