کد خبر : 1853712 | 24 آبان 1401 ساعت 19:14 | 23.8K بازدید | 31 دیدگاه

4 مدعی به خط شدند، قفس به چه کسی می‌رسد؟

4 دروازه بان حاضر در اردوی تیم ملی رقابت با یکدیگر را به طور ویژه شروع کرده‌اند.

4 مدعی به خط شدند، قفس به چه کسی می‌رسد؟

به گزارش "ورزش سه"، حضور 4 دروازه‌بان در لیست نهایی تیم ملی برای حضور در جام جهانی یکی از مهم‌ترین و پرچالش ترین بحث‌ها در روزهای گذشته بوده است. علیرضا بیرانوند،‌سیدحسین حسینی، امیر عابدزاده و پیام نیازمند 4 دروازه‌بانی هستند که همراه تیم ملی به قطر سفر کرده اند و امید دارند نظر کارلوس کی‌روش را جلب کنند.

اگرچه به واسطه تجربه بالای علیرضا بیرانوند در تیم ملی و میادین بین‌المللی، خیلی‌ها شانس او را برای حضور درون دروازه ایران در جام جهانی بیشتر می‌دانند، اما 3 دروازه بان دیگر که در اردو حاضرند نیز ناامید نیستند و برای رسیدن به دروازه تلاش می‌کنند.

1763679

اولین تمرین چمنی تیم ملی در قطر عصر امروز برگزار شد و یکی از آیتم های ویژه این تمرین به رقابت ویژه دروازه بان‌ها اختصاص داشت. حسینی، بیرانوند، نیازمند و عابدزاده با انگیزه بالا در تمرین امروز حضور یافتند و سعی کردند تا به بهترین شکل آیتم های تمرینی مورد نظر مربیان را جلو ببرند.

تصاویر مخابره شده از تمرین امروز به خوبی روحیه بالای دروازه بان ها را نشان می‌دهد. همه گلرها سعی دارند خود را در فرم بدنی ایده‌آل نگه دارند و تا آخرین لحظه برای رفتن داخل قفس توری تیم ملی ایران تلاش خود را به کار خواهند گرفت.

کی‌روش در بازی دوستانه گذشته مقابل نیکاراگوئه بیرانوند را به عنوان دروازه بان ثابت به زمین فرستاد و در ادامه از سیدحسین حسینی استفاده کرد. حالا با توجه به اینکه بازی فردا با تونس پشت درهای بسته برگزار می‌شود، مشخص نیست چه کسی از سوی کی‌روش مورد استفاده قرار بگیرد. با این حال هر 4 دروازه بان ایران امیدوارند در ترکیب باشند و در نهایت شانس بازی کردن مقابل انگلیس را برای خود دست و پا کنند.

1763675
1763676
1763677

دیدگاه‌ها