کد خبر : 1853717 | 24 آبان 1401 ساعت 19:48 | 43.7K بازدید | 22 دیدگاه

ژوائو ماریو:

مشکل بین رونالدو و برونو، در حال شوخی کردن بودند!

ژوائو ماریو، هافبک تیم ملی پرتغال، مدعی شد اخبار اختلاف بین کریستیانو رونالدو و برونو فرناندز حقیقت ندارد.

مشکل بین رونالدو و برونو، در حال شوخی کردن بودند!

به گزارش "ورزش سه"، امروز صبح تصاویری مبنی بر برخورد سرد برونو فرناندز و کریستیانو رونالدو در رختکن تیم ملی پرتغال منتشر شدند و بسیاری مدعی شدند برونو به دلیل مصاحبه اخیر ستاره 37 ساله منچستریونایتد، او را تحویل نگرفته است. اما حالا ژوائو ماریو تاکید کرد این دو بازیکن در آن لحظه در حال شوخی کردن با یکدیگر بودند و اختلافی بین رونالدو و برونو فرناندز وجود ندارد.

1763570

ژوائو ماریو گفت: "من در آن لحظه در رختکن بودم و صحنه را دیدم. این برخورد یک شوخی بین آنها بابت کنجکاوی برونو بود. چون برونو یکی از آخرین افرادی بود که وارد رختکن شد، کریستیانو از او پرسید که آیا با قایق به اینجا آمده است؟ این یک شوخی بین این دو بازیکن بود. همیشه وقتی کریستیانو رونالدو در اردوی تیم ملی پرتغال باشد، خوشحال است.

من دیروز او را دیدم و حال رونالدو مثل همیشه خوب است. برای او همیشه بودن در ترکیب تیم ملی لذت بخش است. او کاملا روی عملکرد پرتغال در این مسابقات متمرکز بوده و مطمئنا کمک بزرگی برای ما در این جام جهانی خواهد بود. تیترها همیشه در مورد او هستند و این به سود ماست. من مشکل خاصی نمی بینم، زیرا همه همیشه در مورد کریستیانو صحبت می کنند و این برای ما نیز خوب است."

نویسنده: مریم خردمند

دیدگاه‌ها