کد خبر : 1853768 | 25 آبان 1401 ساعت 09:22 | 27.6K بازدید | 10 دیدگاه

شوک به فرانسه: انکونکو جام جهانی را از دست داد

کریستوفر انکونکو، مهاجم فرانسوی لایپزیش، به دلیل مصدومیت در تمرینات تیم ملی این کشور جام جهانی 2022 را از دست داد.

شوک به فرانسه: انکونکو جام جهانی را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، کمتر از یک هفته تا آغاز جام جهانی 2022 قطر باقی مانده است اما کابوس مصدومیت‌های متعدد همچنان دست از سر تیم‌های حاضر در این مسابقات برنداشته است. 
انکونکو، حالا جدیدترین بازیکنی است که علیرغم حضور در فهرست اعلام شده از سوی دیدیه دشان برای حضور در جام جهانی 2022 نمی‌تواند این تیم را در قطر همراهی کند. 
این بازیکن روز سه‌شنبه در جریان یک درگیری بر سر توپ در جلسه تمرینی تیم ملی فرانسه دچار پیچ‌خوردگی شدید از ناحیه مچ پا شد و بلافاصله به کادر فنی و پزشکی اطلاع داد که درد زیادی دارد. او جلسه تمرین را ترک کرد تا بتواند روند درمانش را به درستی در بیرون از زمین طی کند. 

1763810

با این حال، شرایط مطابق انتظار او پیش نرفت و فدراسیون فوتبال فرانسه اعلام کرد که او به دلیل شدت این مصدومیت و با توجه به روند طول درمانی که دارد قادر به حضور در این رقابت‌ها نیست. 
این خبر بسیار بد و شوک بزرگی به فرانسه خواهد بود که پیش از این پل پوگبا، انگولو کانته و پرسنل کیمپمبه را نیز به دلیل مصدومیت از دست داده بود. 
انکونکو، این فصل نمایش درخشانی در ترکیب لایپزیش ارائه کرده و موفق شده بود 12 گل در 15 بازی در بوندسلیگا برای این تیم به ثمر برساند و دشان امیدوار بود که بتواند از قدرت او در خط حمله تیمش استفاده کند.

 

دیدگاه‌ها