کد خبر : 1853770 | 25 آبان 1401 ساعت 09:43 | 10K بازدید | 6 دیدگاه

آنتونی رودیگر:

ما تیم ملی آلمان هستیم و گذشته مهم نیست

آنتونی رودیگر، مدافع بلندقامت و آلمانی، مدعی شد آنها تیم قدرتمندی برای جام جهانی در اختیار دارند.

ما تیم ملی آلمان هستیم و گذشته مهم نیست

به گزارش "ورزش سه"، ناکامی تیم ملی آلمان در تورنمنت‌های مهم اخیر مانند جام جهانی 2018 و یورو 2020 باعث شد برخی نسبت به احتمال درخشش این تیم در جام پیش رو امید چندانی نداشته باشند. اما آنتونی رودیگر، مدافع باتجربه ژرمن‌ها، مدعی شد بازیکنان این تیم از شکست های گذشته به خوبی درس گرفته‌اند و اوضاع در تیم ملی آلمان بر خلاف نظر برخی، آنقدرها هم بد به نظر نمی رسد.

1763822

آنتونی رودیگر گفت: "وقتی با هم‌تیمی برزیلی‌ام در رئال مادرید یعنی وینیسیوس جونیور صحبت می‌کنم، او همیشه به من می گوید تیم ملی آلمان بازیکنان باکیفیتی در اختیار دارد. مهره‌هایی چون لروی سانه، جمال موسیالا، سرژ گنابری، جاشوا کیمیش و ... همه بازیکنان بزرگی در دنیای فوتبال به شمار می آیند. من هم با این نظر موافقم و به تیم ایمان دارم.

ما تیم قدرتمندی داریم و آلمان فعلی ترکیب باکیفیت از بازیکنان جوان و بااستعداد و ستاره‌های باتجربه‌ است. ما تیم ملی آلمان هستیم، مهم نیست در سال های اخیر سبک بازی ما چگونه بوده و چه اتفاقاتی افتاده است. ما باید از اتفاقاتی که در گذشته رخ داد درس گرفته باشیم، حالا زمانش رسیده که نشان دهیم چه چیزهایی یاد گرفته‌ایم. شرایط آنقدرها هم که بعضی از افراد فکر می کنند بد نیست، اما باید این تغییرات را در طول تورنمنت و در زمین نشان دهیم."

دیدگاه‌ها