کد خبر : 1853777 | 25 آبان 1401 ساعت 10:25 | 80.6K بازدید | 52 دیدگاه

خشم کانسلو و میانجی‌گری بی‌فایده رونالدو (عکس)

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی منچستریونایتد، ظاهرا دیگر از محبوبیت زیادی در تیم ملی کشورش هم برخوردار نیست.

خشم کانسلو و میانجی‌گری بی‌فایده رونالدو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات تیم ملی پرتغال در راستای آمادگی برای حضور در جام جهانی 2022 قطر همچنان ادامه دارد. 
با این حال، همه چیز تحت‌الشعاع مصاحبه جدید رونالدو با پیرس مورگان قرار دارد که اظهاراتی بسیار جنجالی خصوصا علیه منچستریونایتد و اریک تن‌هاخ را در آن مطرح کرده است. 
این موضوع باعث شده که بسیاری از کارشناسان، بازیکنان سابق و فوتبال‌دوستان واکنش تندی به او داشته باشند و موج اعتراض علیه رفتارها و ادعاهای این بازیکن در روزهای اخیر افزایش پیدا کند. 
روز گذشته تصویری منتشر شد که نشان می‌داد برونو فرناندز، رفتار بسیار سردی با این هم‌تیمی‌اش در تیم ملی و منچستریونایتد داشته و حالا به نظر می‌رسد که نوبت به ژوائو کانسلو رسیده است. 

1763850

ویدئوی منتشر شده از تمرینات پرتغال نشان می‌دهد که رونالدو در جریان تمرین روز گذشته به سمت این بازیکن منچسترسیتی می‌رود تا پس از درگیری این بازیکن با ژوائو فیلیکس بر سر توپ آرامش کند و دستانش را دور سر او می‌گذارد اما این رفتار اصلا به مذاق کانسلو خوش نمی‌آید و بدون این که هیچ لبخندی بزند، سرش را کنار می‌کشد و دست رونالدو را پس می‌زند و به تمرینش ادامه می‌دهد. 
هرچند این ستاره سابق رئال مادرید پس از این واکنش با لبخند از کانسلو دور شد و به جمع سایر بازیکنان پیوست اما این رفتار سرد مورد توجه بسیاری از رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت تا تردید در این باره که رونالدو در تیم ملی پرتغال نیز دیگر جایگاه سابقش را ندارد بیش از پیش افزایش یابد. 
 

دیدگاه‌ها