کد خبر : 1853802 | 25 آبان 1401 ساعت 12:32 | 27.3K بازدید | 8 دیدگاه

وظیفه اصلی دنی آلوس در قطر: مراقب نیمار باش!

تیته، سرمربی برزیل، امیدوار است که حضور دنی آلوس به افزایش کیفیت بازی نیمار کمک کند.

وظیفه اصلی دنی آلوس در قطر: مراقب نیمار باش!

به گزارش "ورزش سه"، حضور آلوس در فهرست بازیکنان اعزامی برزیل به قطر با استقبال زیادی از سوی هوادارن این تیم روبرو نشد. 
بسیاری باور داشتند که حضور این بازیکن 39 ساله در ترکیب تیم ملی برزیل هیچ ضرورتی ندارد و افرادی مانند رونالدو حتی مدعی شدند که به جای او بهتر بود بازیکنی مانند اندریک 16 ساله به تیم ملی دعوت می‌شد تا حتی اگر فرصتی برای بازی پیدا نمی‌کرد، می‌توانست تجربه زیادی به دست آورد. 
با این حال، تیته در تمام طول این مدت تاکید کرد که آلوس نقشی کلیدی در تیم او دارد و تجربه و پیروزی‎‌هایی که به دست آورده می‌تواند به بازیکنان برزیل در طول این جام کمک کند اما حرفی که او در طول این مدت نخواست مطرح کند و موضوعی که رسانه‌های برزیلی نیز به آن نپرداختند وظیفه اصلی آلوس بود. 
او در واقع برای مراقبت از نیمار راهی قطر شده است. او در طول این سال‌ها نقش پررنگی را در زندگی این بازیکن ایفا کرده است و حالا هم بیشتر نقش پرستار کودک را در این تیم دارد. 

1763882

تیته از تجربه ناموفق جام جهانی 2018 روسیه درس گرفته، زمانی که تمارض نیمار به مصدومیت از ناحیه مچ پا عاملی شد که تمام دنیا او را به سخره بگیرند، او دیگر اجازه نخواهد داد که چنین اتفاقاتی در زمین تکرار شوند. آلوس، در آن زمان به دلیل مصدومیت همراه تیم ملی نبود اما حالا این فرصت را دارد که شرایط را برای برزیل و نیمار بهبود ببخشد. 
سرمربی تیم ملی برزیل، یکی از متحدترین رختکن‌های تاریخ فوتبال این کشور را شکل داده است. بسیاری تیم ملی برزیل در سال 2002 را خانواده اسکولاری می‌نامیدند اما رونالدو و ریوالدو در آن تیم با هم حرف نمی‌زدند اما حالا به نظر می‌رسد که شرایط واقعا برای موفقیت این تیم آماده است. 
هم آلوس و هم تیاگو سیلوا آماده هستند تا مدیریت جو تیم را برعهده بگیرند و مارکینیوش که سابقه کاپیتانی پاری سن ژرمن را دارد هم می‌تواند به آنها کمک کند. 
به نظر می‌رسد که آلوس هم به خوبی آگاه است که وظیفه اصلی او مراقبت از نیمار است و می‌تواند از رابطه خوبش با او استفاده کند. نباید فراموش کنیم که آلوس بود که نیمار را متقاعد کرد تا به بارسلونا برود و در مقابل او نیز پس از پیوستن به پی اس جی از مدیران این باشگاه خواست که این هم تیمی‌اش را نیز جذب کنند. 
 

دیدگاه‌ها