کد خبر : 1853803 | 25 آبان 1401 ساعت 12:34 | 21.8K بازدید | 6 دیدگاه

بازگشت ستاره فرانسوی به بایرن مونیخ: در نقشی جدید

فرانک ریبری، ستاره سابق بایرن مونیخ، به زودی در این باشگاه مشغول به فعالیت خواهد شد.

بازگشت ستاره فرانسوی به بایرن مونیخ: در نقشی جدید

به گزارش "ورزش سه"، فرانک ریبری، حدود یک دهه با لباس بایرن مونیخ به میدان رفته و به اغلب افتخارات ممکن از جمله سه‌گانه‌ای تاریخی در سال 2013 دست یافت. چهار سال قبل بود که فرانک ریبری و آرین روبن از بایرن مونیخ جدا شدند و این ستاره فرانسوی و گلزن چندی قبل و در لیگ ایتالیا از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. حالا نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد مدیران باشگاه بایرن مونیخ می‌خواهند فرانک ریبری را به عنوان سفیر باشگاه منصوب کند. 

1403178

مذاکرات ابتدایی در این رابطه پیش از این انجام شده و البته توافقاتی نیز در این خصوص صورت گرفته است. در حقیقت ستاره سابق و فرانسوی بایرن مونیخ در این باشگاه سمتی مانند جیووانی البر و کلودیو پیزارو خواهد داشت. فرانک ریبری که چند هفته قبل اعلام کرد از فوتبال خداحافظی می کند، در حال حاضر عضوی از کادر فنی سالرنیتانا است و در این باشگاه ایتالیایی و در سری آ فعالیت می کند.

فرانک ریبری، چندی قبل و در مصاحبه‌ای مدعی شد از تجربه حضور در سالرنیتانا راضی است و علاقه دارد همچنان در این تیم کار کند. اما به نظر می‌رسد پیشنهاد بایرن مونیخ نظر او را تغییر داده و به زودی ریبری به باشگاهی بازمی گردد که بهترین روزهای دوران ورزشی خود را آنجا سپری کرده است.

دیدگاه‌ها