کد خبر : 1853812 | 25 آبان 1401 ساعت 13:18 | 31.7K بازدید | 27 دیدگاه

حمایت سرمربی سپاهان از رونالدو: کار با او را بلد نیستید

ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان، مدعی شد در اختیار داشتن کریستیانو رونالدو به نفع همه مربیان در دنیای فوتبال است.

حمایت سرمربی سپاهان از رونالدو: کار با او را بلد نیستید

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مصاحبه جنجالی و ابتدای هفته کریستیانو رونالدو و انتقاد شدید او از کادر فنی و مدیران منچستریونایتد بود که این ستاره پرتغالی غرق حاشیه شده و مورد شماتت بسیاری از کارشناسان و رسانه ها قرار گرفت. برخی معتقدند رونالدو در این شرایط فقط به خودش فکر می کند و بعضی نیز طرفدار این ستاره پرافتخار هستند. ژوزه مورایس، سرمربی فعلی سپاهان، که در زمان حضور ژوزه مورینیو در رئال مادرید دستیار این سرمربی پرتغالی بود، به حمایت از رونالدو پرداخته و مدعی شد کار کردن با چنین فوق ستاره هایی کار هر کسی نیست.

ژوزه مورایس گفت: "داشتن بازیکنی مانند کریستیانو رونالدو در ترکیب برای همه سرمربیان شانس و خوشبختی بزرگی است. بدون شک کریستیانو یک انسان عاقل و متواضع است. من نمی گویم بشقاب پرنده، چون او یک انسان است. اما رونالدو بیشتر یک انسان با خصوصیاتی ناشناس و خاص محسوب می شود.

اما من معتقدم که برای تمرین دادن و کار کردن با بازیکنان خاصی مانند رونالدو، خودتان هم باید یک مربی خاص باشید. مربی خاص بودن به معنای دانستن نحوه برخورد با موقعیت هایی مانند شرایط فعلی این بازیکن است. باید قادر به خلق ارتباط مثبت و خوب باشید. ایجاد اعتماد بین طرفین، به عواملی بستگی دارد که به همان بحث مربی مربوط می شود. یک مربی باکیفیت خیلی بهتر می تواند با چنین شرایط کنار آمده و اوضاع را کنترل کند."

دیدگاه‌ها