کد خبر : 1853833 | 25 آبان 1401 ساعت 15:17 | 38.2K بازدید | 10 دیدگاه

احتمال حضور برابر کره قوت گرفت

معجزه پروفسور: آرائوخو به جام جهانی رسید

پروفسور اورتگا، بدنساز اتلتیکو مادرید و تیم ملی اروگوئه، به وعده خود عمل کرد و رونالد آرائوخو را به مرز آمادگی لازم برای حضور در اولین بازی اروگوئه برابر کره جنوبی در جام جهانی رساند.

معجزه پروفسور: آرائوخو به جام جهانی رسید

به گزارش "ورزش سه"، یک مهر، رونالد آرائوخو در ثانیه‌های ابتدایی بازی دوستانه برابر تیم ملی ایران دچار مصدومیت شد و از زمین بازی بیرون رفت، این اتفاق باعث شد که شانس او برای حضور در جام جهانی 2022 قطر با تردیدهای جدی روبرو شود. 

1748114


انجام عمل جراحی باعث می‌شد که شانس او برای حضور در قطر بیش از پیش کاهش پیدا کند اما در بلندمدت برای او بسیار بهتر بود و در نهایت، این بازیکن تصمیم گرفت که این ریسک را بپذیرد تا در آینده با مشکلات بیشتری مواجه نشود. 
او روند درمانش را تحت نظر تیم پزشکی بارسلونا شروع کرد و ژاوی به او اجازه داد که برای بهبود شرایط روحی‌اش زودتر از موعد مقرر به اردوی تیم ملی اروگوئه اضافه شود. 

1763931

یکی از اقدامات مسئولان فوتبال اروگوئه استخدام پروفسور اورتگا، بدنساز باشگاه اتلتیکو مادرید، بود تا او بتواند آرائوخو و نیز خوزه خیمنز را به جام جهانی برساند. اورتگا که حضورش در اروگوئه با مخالفت هایی در میان مدیران اتلتیکو روبرو شده بود، در نهایت مجوز لازم را گرفت و پس از دو هفته کار با این دو بازیکن مصدوم توانست به وعده خود عمل کند. وضعیت بدنی خیمنز بسیار خوب است و او توانست آرائوخو را نیز به شرایطی برساند که وارد فهرست نهایی اروگوئه شود.

1763930

طبق ادعای منابع اروگوئه ای، آرائوخو حتی این شانس را دارد تا در بازی برابر کره جنوبی که پنجشنبه هفته بعد برگزار خواهد شد از ابتدا به میدان برود که تا ماه قبل چیزی شبیه به معجزه بود. اروگوئه در جام جهانی با کره جنوبی، غنا و پرتغال در یک گروه قرار دارد.

دیدگاه‌ها