کد خبر : 1853835 | 25 آبان 1401 ساعت 15:12 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

جلسه دبیر و مسئولان سازمان لیگ کشتی برگزار شد

جلسه نمایندگان تیم‌های حاضر در فینال لیگ برتر کشتی آزاد با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون برگزار شد.

جلسه دبیر و مسئولان سازمان لیگ کشتی برگزار شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، علیرضا دبیر در این جلسه با تشکر از تمامی تیم‌هایی که در لیگ حضور داشتند و سرمایه گذاری کردند گفت: لیگ برای ما مهم است و تمام تلاش خود را برای بهتر برگزار شدن آن انجام خواهیم داد.

وی با تشکر از مسئولان تیم‌های انبوه سازان، بانک شهر، ستارگان ساری و بلیش تاکستان که به مرحله نهایی این رقابت‌ها راه یافته‌اند گفت: با حضور تیم‌ها در لیگ سرمایه در کشتی وارد شد و کشتی گیران به منافع مادی رسیدند.

وی ادامه داد: البته دوست داریم که حضور اسپانسرها در لیگ یک ساله نباشد و برای چندین سال در لیگ کشتی سرمایه گذاری کنند و حضور داشته باشند.

دبیر با اشاره به اینکه جلسه‌ای را با داوران مسابقات گذاشته تصریح کرد: به دنبال این هستیم که اگر اشتباه داوری صورت گرفت روی اسکوربرد برای حاضرین نمایش داده شود و «ژوری» با بلندگو موضوع داوری را برای همه توضیح دهد.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: علاقه مند به برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های جهان هستیم اما باید ببینیم که این رقابت‌ها در تقویم فنی فدراسیون مشکل و خللی ایجاد نکند.

رضا یزدانی سرمربی تیم بانک شهر نیز دیروز جلسه‌ای دو ساعته را در همین زمینه با رئیس فدراسیون کشتی برگزار کرده بود.

مرحله نهایی بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد جام یادگار امام (ره) روز جمعه ۲۷ آبان ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها