کد خبر : 1853851 | 25 آبان 1401 ساعت 16:37 | 6.8K بازدید | 3 دیدگاه

اولین جلسه تمرینی سپاهان بدون خارجی‌ها و نورافکن

بازیکنان تیم فوتبال سپاهان تمرینات سبکی را در باغ فردوس پشت سر گذاشتند.

اولین جلسه تمرینی سپاهان بدون خارجی‌ها و نورافکن

به گزارش "ورزش سه"، پس از دیدار هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر که سپاهان روز ششم آبان ماه به مصاف مس در رفسنجان رفت، مسابقات برای برگزاری جام جهانی به حالت معلق درآمد و در شرایطی که برخی تیم‌ها کارشان را برای آماده‌سازی مجدد پس از استراحتی دو هفته‌ای آغاز کرده بودند، سرانجام امروز نیز بازیکنان تیم فوتبال سپاهان  پس از 19 روز تعطیلی اولین جلسه تمرینی را در مجموعه باغ فردوس پشت سر گذاشتند.
البته این جلسه تمرینی که به صورت کاملا سبک ابتدا در سالن وزنه برداری و سپس به صورت هوازی در زمین چمن برگزار شد غایب‌های سرشناسی داشت که باید به بازیکنان و کادر فنی خارجی طلایی‌پوشان و همینطور امید نورافکن اشاره کرد که سبب شده بود یکی از خلوت‎ترین جلسات تمرینی سپاهان در مجموعه باغ فردوس شکل بگیرد.
در این تمرین همچنین محمد قربانی که طی روزهای اخیر در اردوی تیم ملی حاضر بوده نیز اگرچه در باغ فردوس حاضر بود ولی استراحت کرد و برای گرم کردن لباس عوض نکرد.
گفته می‌شود از روز آینده مورایس و دستیارانش به تمرینات تیم ملحق خواهند شد و البته باید دید این مربی چه زمانی خواهان بازگشت امید نورافکن به تمرینات خواهد شد که پس از جا ماندن از لیست کی‌روش این روزها روحیه خوبی ندارد.

دیدگاه‌ها