کد خبر : 1853869 | 25 آبان 1401 ساعت 17:49 | 20.3K بازدید | 17 دیدگاه

کافو:

برزیل به سلطه اروپا در جام جهانی پایان می‌دهد

کافو، کاپیتان سابق تیم ملی برزیل، معتقد است سلسائو پس از 20 سال بار دیگر می تواند قهرمان جام جهانی شده و سلطه تیم های اروپایی در این رقابت ها را پایان بدهد.

برزیل به سلطه اروپا در جام جهانی پایان می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، برزیل را بسیاری یکی از جدی ترین مدعیان قهرمانی جام جهانی 2022 می دانند. سلسائو از سه روز پیش در کمپ تمرینی باشگاه یوونتوس اردو زده و تا شنبه در این کمپ حضور خواهد داشت و سپس عازم قطر می شود. برزیل با صربستان، سوئیس و کامرون در یک گروه قرار دارد.

1725842

کافو، ستاره پیشین تیم ملی برزیل، در مورد شانس این تیم برای قهرمانی گفت:«جام جهانی 2022 در قطر بهترین فرصت برای برزیل است تا سلطه و طلسم اروپا را بشکند. ما می‌توانیم عنوان قهرمانی جهان را کسب کنیم و به نظرم برزیل و آرژانتین مدعیان اصلی هستند. این موضوع که برزیل 20 سال است نتوانسته قهرمان جهان شود، انگیزه بازیکنان را بالاتر برده است. فکر می‌کنم امسال برزیل بتواند قهرمان شود. ما با نیمار آماده شانس خوبی داریم. او بازیکن باارزشی برای برزیل در زمین محسوب می‌شود. ما به توانمندی نیمار امیدواریم اما او به تنهایی بازی نمی‌کند. اطمینان دارم نیمار به دیگر بازیکنان برزیل نیز انگیزه می‌دهد.»

1761360

کافو ادامه داد:«به نظرم بلژیک، پرتغال و حتی صربستان هر چقدر هم که باورنکردنی باشد، مدعی هستند. صربستان در گروه خود اول شد و در راهیابی به جام جهانی 2022 خیلی خوب عمل کرد. آنها فوتبال را خوب بازی می‌کنند و از هیچ حریفی هراسی ندارند. فرانسه نیز مانند جام جهانی قبلی قدرتمند خواهد بود.»

دیدگاه‌ها