کد خبر : 1853887 | 25 آبان 1401 ساعت 19:36 | 29.6K بازدید | 4 دیدگاه

کایل واکر:

دوست دارم با گواردیولا خوش‌گذرانی کنم

کایل واکر، مدافع انگلیسی منچسترسیتی، به تمجید از سبک مربیگری پپ گواردیولا پرداخته است.

دوست دارم با گواردیولا خوش‌گذرانی کنم

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا در هفت سال اخیر بهترین دوران تاریخ باشگاه منچسترسیتی را رقم زده و به جز لیگ قهرمانان، آنها در این مدت به تمام افتخارات ممکن دست یافته اند. کایل واکر، مدافع باتجربه و انگلیسی منچسترسیتی، مدعی شد پپ گواردیولا در طول تمرینات و بازی های سیتی بسیار جدی بوده و جوری تلاش می کند که انگار این آخرین تجربه اش است.

1764116

کایل واکر گفت: "پپ گواردیولا انسانی است که همیشه می خندد و دوست دارد  با همه افراد شوخی کند. اما من دوست دارم یک بار در فضای دور از فوتبال و جای شخصی ببینم رفتار گواردیولا چگونه است و با این سرمربی ساعاتی را به خوش‌گذرانی و تفریح بپردازم. وقتی به موفقیتی در فوتبال با لباس منچسترسیتی دست پیدا می کنیم، او تبدیل به یکی از خوشحال ترین مردان در تمام دنیا می شود و شما می توانید این موضوع را در تعدادی از ویدیوهای منتشر شده در رختکن سیتی ببینید.

اما پپ گواردیولا در مورد کار خود و حرفه فداکاری بسیار متعهد و سخت گیر بوده و در هر جلسه تمرینی و هر بازی جوری تلاش و فعالیت می کند که انگار آخرین مسابقه دوران کاری اش در پیش است. من فکر می کنم به همین دلیل است که پپ گواردیولا در سال های گذشته به چنین دستاوردها و افتخارات بزرگی در دوران مربیگری اش دست یافته است."

دیدگاه‌ها