کد خبر : 1853912 | 25 آبان 1401 ساعت 22:35 | 21.7K بازدید | 14 دیدگاه

پیروزی اقتصادی آلمان: برانکو فلیک را متوقف نکرد

تیم ملی آلمان در آخرین بازی خود پیش از شروع جام جهانی به مصاف عمان رفت و موفق شد این تیم را 1-0 شکست دهد.

پیروزی اقتصادی آلمان: برانکو فلیک را متوقف نکرد

به گزارش "ورزش سه"، مانشافت که هفت روز دیگر جام جهانی 2022 را در گروه مرگ این رقابتها با بازی مقابل ژاپن آغاز می‌کند امشب در مسقط، پایتخت عمان، دیداری دوستانه مقابل تیم ملی این کشور برگزار کرد.

عمان که هدایتش به عهده برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق تیم ملی و پرسپولیس، است در مجموعه ورزشی سلطان قابوس به مصاف شاگردان هانسی فلیک رفت که یکی از مدعیان قهرمانی جام جهانی به حساب می‌آیند.

آلمان در دقایق اولیه فرصت گلزنی پیدا کرد ولی درخشش سنگربان عمان مانع از باز شدن دروازه این تیم شد. شوت کای هاورتز با پاس گورتزکا را المخینی، گلر عمانی‌ها، دفع کرد تا مانشافت به گل نرسد. چند دقیقه بعد عمانی‌ها در حال حمله روی دروازه آلمان بودند که شوت السعدی به گورتزکا برخورد کرده و به صورت گینتر کوبید. او مدتی روی زمین افتاده و کادر پزشکی به وضعیتش رسیدگی می‌کردند ولی گینتر در نهایت به بازی برگشت.

در دقیقه 34 اما این بازی با مصدومیت جدی یک بازیکن آلمان همراه بود. لوکاس کلوسترمان که چند ماه است برای باشگاهش لایپزیش بازی نکرده از سوی فلیک در این بازی در پست دفاع راست به بازی گرفته شده بود. کلوسترمان مصدوم شد و زمین را ترک کرد تا بال کوچاپ، مدافع ساوتهمپتون جانشین او شود.

1764187

آلمانی‌ها در وقتهای اضافه نیمه اول فرصتی عالی داشتند ولی پاس راوم و شوت سرکش موکوکو به تیر دروازه عمانی‌ها برخورد کرد تا شاگردان فلیک و برانکو نیمه اول را با تساوی بدون گل پشت سر بگذارند.

در دقیقه 52 حمله آلمان در محوطه جریمه به گوندوگان رسید ولی شوت او را دروازه‌بان عمان دفع کرد و در بازگشت هم کای هاورتز نتوانست از فرصت برای گلزنی استفاده کند. یک دقیقه بعد اشتباه عمانی‌ها در پاس رو به عقب باعث شد یک کرنر برای آلمان به دست بیاید و بعد از ارسال توپ گونتر با یک ضربه سر به گلزنی نزدیک شد اما سنگربان عمان باز هم ناجی دروازه‌اش شد.

1764203

درحالیکه ساعت ورزشگاه دقیقه 71 را نشان می‌داد عمان بهترین موقعیت خود را به دست آورد. روی یک ضدحمله سریع شاگردان برانکو توپ را به الحرثی رساندند و الغسانی بهترین موقعیت را برای گلزنی در مقابل دروازه داشت که نتوانست ضربه‌ای دقیق به توپ بزند.

در نهایت درحالی که تنها ده دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود نیکلاس فولکروگ، مهاجم وردربرمن، موفق شد برای آلمان گلزنی کند. کای هاورتز با حرکتی عالی از سمت راست مدافع عمانی را جا گذاشت و توپ را به فولکروگ رساند تا او با خونسردی دروازه تیم برانکو را باز کند. فولکروگ در دقیقه 46 به میدان آمده بود تا جای موکوکو را پر کند. بازی در نهایت با پیروزی 1-0 آلمان به پایان رسید.

1764200
1764201
1764202

دیدگاه‌ها