کد خبر : 1853915 | 25 آبان 1401 ساعت 23:10 | 14.9K بازدید | 1 دیدگاه

احتمال محرومیت دائمی هم‌تیمی قدوس به اتهام قمار

ایوان تونی، مهاجم برنتفورد، از طرف اتحادیه فوتبال انگلیس به 232 مورد تخطی از قوانین مربوط به شرط‌بندی متهم شده و ممکن است با محرومیت مادام‌العمر روبرو شود.

احتمال محرومیت دائمی هم‌تیمی قدوس به اتهام قمار

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه در روزهای اخیر رسانه‌های انگلیسی فاش کردند ایوان تونی، مهاجم انگلیسی برنتفورد، که برای حضور در جام جهانی به تیم ملی این کشور دعوت نشده است به دلیل تخطی از قوانین شرط‌بندی تحت بررسی است امروز اتحادیه فوتبال اعلام کرد او را به 232 مورد نقض قوانین متهم کرده است.

1764222

این موارد قانون‌شکنی در فاصله زمانی سالهای 2017 تا 2021 رخ داده است. ایوان تونی در این دوره در تیم‌‌های اسکانتورپ یونایتد، ویگان اتلتیک، پیتربورو یونایتد و برنتفورد بازی می‌کرد.

دیلی‌میل می‌گوید تحقیقات از ایوان تونی هفت ماه زمان برده ولی تا کنون هیچ دلیلی برای اینکه تونی علیه تیم خودش شرط‌بندی کرده به دست نیامده است.

ایوان تونی پیش از اعلام فهرست نهایی گرت ساوت‌گیت برای جام جهانی قطر در فهرست قبلی او حضور داشت اما سرمربی سه‌شیرها نام این هم‌تیمی سامان قدوس در برنتفورد را برای حضور در قطر اعلام نکرد.

1764223

ایوان تونی در روزهای اخیر متعاقب گزارش‌های رسانه‌ای درباره عملکرد نادرستش در شرط‌بندی بیانیه‌ای منتشر کرد و گفت با اتحادیه فوتبال همکاری کرده و مشغول پاسخ دادن به سوالات است. او گفت تا زمانی که نتیجه رسمی تحقیقات اعلام نشود درباره جزئیات این پرونده صحبت نخواهد کرد.

دیدگاه‌ها