کد خبر : 1853921 | 26 آبان 1401 ساعت 00:15 | 39.7K بازدید | 15 دیدگاه

قطر تکذیب کرد: برای انگلیس هوادار قلابی نخریدیم

قطر ادعاها درباره استخدام هوادار تقلبی توسط این کشور برای خوشامدگویی به تیم‌های حاضر در جام جهانی که به این کشور وارد می‌شوند را تکذیب کرد.

قطر تکذیب کرد: برای انگلیس هوادار قلابی نخریدیم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه تیم ملی انگلیس، حریف ایران در مرحله گروهی جام جهانی، به قطر وارد شد تصاویری منتشر شد که نشان می‌داد عده زیادی هوادار هندی که در قطر زندگی می‌کنند جمع‌شده و به انگلیسی‌ها خوشامد می‌گویند.

این تصاویر باعث شد انتقادهای زیادی به قطر و برگزارکنندگان جام جهانی وارد شود. ادعا می‌شد قطری‌ها عده‌ای را استخدام کرده‌اند تا برای خوشامدگویی به تیم‌های ملی در فرودگاه و دیگر نقاط شهر حاضر شوند درحالیکه این افراد هوادار واقعی تیم‌ها نیستند بلکه برای حضور در این مراسم خریداری شده‌اند.

1764242

اما قطر این ادعاها را به شدت تکذیب کرده و گفت درحالیکه تنها چند روز به آغاز بزرگترین رویداد ورزشی دنیا باقی مانده حمله همه‌جانبه به قطر و چنین ادعاهایی "ناامیدکننده" بوده و البته دور از انتظار نیست.

ادعاها درباره هندی‌هایی که به پیشواز تیم ملی انگلیس آمده بودند در حالی مطرح شده که خبرنگار روزنامه گاردین در محل با چندین نفر از این افراد مصاحبه کرده است. آنها به گاردین گفتند اکثرا اهل منطقه کرالا در هند هستند. این هواداران سپس به سوالات درباره فوتبال انگلیس پاسخ دادند و مشخص شد اطلاعات دقیقی از لیگ برتر و ملی‌پوشان انگلیسی دارند.

کمیته عالی برگزاری جام جهانی قطر در بیانیه تکذیب این ادعاها اعلام کرد:" هوادارانی از سراسر دنیا که بسیاری از آنها قطر را به عنوان خانه خود انتخاب کرده‌اند اخیرا به بهتر شدن فضای تورنمنت جام جهانی کمک کرده‌اند. آنها با برگزاری راهپیمایی و رژه در گوشه و کنار کشور و حضور در هتل‌ها به چندین تیم ملی خوشامدگویی کرده‌اند. بسیاری از رسانه‌ها با آنها صحبت کرده و مشخص کردند که آیا آنها هوادار واقعی هستند یا نه. ما این ادعاها را به شدت تکذیب می‌کنیم. ادعاهایی که در آستانه جام جهانی ناامیدکننده است و البته برای ما غیرمنتظره نیست".

1764243

دیدگاه‌ها