کد خبر : 1853926 | 26 آبان 1401 ساعت 01:45 | 13.4K بازدید | 3 دیدگاه

آلبانی 1-3 ایتالیا: بازگشت آتزوری با درخشش گریفو

ایتالیا در دیداری دوستانه موفق شد با نتیجه 3-1 مقابل آلبانی به پیروزی برسد.

آلبانی 1-3 ایتالیا: بازگشت آتزوری با درخشش گریفو

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان روبرتو مانچینی که امشب در تیرانا میهمان آلبانی بودند، ابتدا با یک گل از حریف عقب افتادند اما در ادامه با گل های جووانی دی لورنزو و وینچنزو گریفو (دو گل)، در این دیدار به پیروزی رسیدند. 
در دقیقه 16 بود که آلبانی توسط آدریان اسماعیلی به گل رسید. روی ارسال دقیق ندیم بایرامی بود که اسماعیلی بالاتر از لئوناردو بونوچی ضربه سر را زد و دروازه الکس مرت را باز کرد.

1764259

اما این برتری تنها چهار دقیقه پایدار بود و دی لورنزو خیلی زود کار را به تساوی کشید. روی ارسال تند و تیز گریفو بود که دی لورنزو از سمت به دروازه نزدیک شد و با یک ضربه مطمئن کار را تمام کرد.
برتری ایتالیا ادامه پیدا کرد و این تیم در دقیقه 25 به گل دوم رسید. روی حرکت خوب راسپادوری و پاس رو به عقب او بود که گریفو با یک ضربه دقیق حساب کار را 2-1 کرد.
در ادامه هر دو تیم موقعیت های خوبی داشتند؛ از جمله در دقیقه 45 که ضربه نیکولو زانیولو به تیر دروازه آلبانی برخورد کرد اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد و این نیمه با برتری 2-1 ایتالیا به پایان رسید.

1764260

در نیمه دوم هم دو تیم نمایشی هجومی داشتند و هر کدام یک بار تیر دروازه‌ها را به لرزه درآوردند تا اینکه در دقیقه 64، گریفو بار دیگر در این دیدار موفق به گلزنی شد. این بار روی ارسال مارکو وراتی بود که توپ به گریفو رسید و او هم با خونسردی گل دومش در این دیدار را به ثمر رساند.
در دقایق باقی مانده اتفاق خاصی روی دروازه‌ها رخ نداد و در نهایت، این دیدار با برتری 3-1 ایتالیا به پایان رسید. 
 

دیدگاه‌ها