کد خبر : 1853930 | 26 آبان 1401 ساعت 08:04 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

وضعیت مبهمِ ستاره‌های صربستان در آستانه جام‌جهانی

دوشان ولاهوویچ و الکساندر میتروویچ دو مهاجمِ بزرگ صرب‌ها، هنوز از نظر جسمانی آماده نیستند و ممکن است دو مهاجم دیگر در ترکیبِ صربستان جایگزین آن‌ها شوند.

وضعیت مبهمِ ستاره‌های صربستان در آستانه جام‌جهانی

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه دو مهاجم اصلی صربستان یعنی دوشان ولاهوویچ  و الکساندر میتروویچ، همراه با تیم ملی خود در رقابت های جام جهانی حضور خواهند یافت، اما همچنان مصدومیت و عدم آمادگی صددرصدی آنها به چشم میخورد.
الکس میتروویچ، مهاجم فولام، نقش اصلیِ صعود کشورش در رقابت های لیگ ملت های اروپا از دسته B به دسته A را ایفا کرد و در شش بازی موفق شد 6 گل به ثمر برساند. ولاهوویچ نیز یک گل در این رقابت ها به ثمر رساند و از بزرگترین امیدهای این کشور در جام جهانی قطر است.

1764268

در رابطه با همین مصدومیت ها استویکوویچ سرمربی صرب ها گفت: "هیچ مربی چنین وضعیتی را دوست ندارد. اگر در بازی دوستانه پیشِ رو نتوانیم از آن ها بازی بگیریم، می بایست راه‌حل جدیدی پیدا کنیم. من به همین دلیل اینجا حضور دارم. "

ولاهوویچ آخرین بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن را از دست داد و در سری آ نیز از هفته دوازدهم به دلیل مصدومیت نتوانست در دیدارهای بیانکونری حضور یابد در صورتی که او می توانست بدون انجام بازی در ماه گذشته، بدون هیچ مشکلی به جام جهانی برسد.

در طرف دیگر، میتروویچ نیز از ابتدای ماه جاری بازی نکرده است. مهاجم فولام سال خیلی سختی را گذرانده و مشکلات زیادی را در طول فصل به علت مصدومیت های مختلف متحمل شده است.

1764270

صربستان روز گذشته وارد بحرین شد و قبل از اینکه راهیِ رقابت های جام جهانی شود، یک بازی دوستانه با تیم ملی بحرین برگزار خواهد کرد.
اگر این دو مهاجمِ نسبتا ناآماده، در این دیدار دوستانه نتوانند بازی کنند احتمالا مهاجم سابق رئال مادرید یعنی لوکا یوویچ و همچنین دوشان تادیچ جایگزین این دو در خطِ حمله صربستان خواهند شد.

برزیل، سوئیس و کامرون حریفان صربستان در دور گروهی جام جهانی هستند.

دیدگاه‌ها