کد خبر : 1853940 | 26 آبان 1401 ساعت 09:31 | 7.2K بازدید | 1 دیدگاه

ساحلی قهرمانی آسیا؛

قطر و استرالیا در جمع هشت تیم نهایی

تیم‌های قطر یک و استرالیا سه با شکست حریفان خود به مرحله یک چهارم نهایی و هشت تیم برتر رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا صعود کردند.

قطر و استرالیا در جمع هشت تیم نهایی

به گزارش "ورزش سه"، مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا امروز (پنج‌‌شنبه 26 آبان) با هشت دیدار در دو زمین ساحلی شهر بندرعباس پیگیری می‌شود.

در نخستین مسابقه این مرحله و در زمین شماره یک تیم‌های استرالیا دو (مارک نیکولای دیس – ایزاک کراچر) و قطر یک (شریف یونس – احمد تیجان) به مصاف یکدیگر رفتند.

تیم قطر یک که دارنده مدال برنز المپیک توکیو است، در ست نخست این مسابقه 21 بر 17 مغلوب حریف شد اما در ادامه مسابقه با امتیازهای 21 بر 13 و 15 بر 12 به پیروزی رسید و به عنوان نخستین تیم صعود کننده معرفی شد.

در مسابقه همزمان که در زمین شماره دو برگزار شد، تیم استرالیا سه (توماس هاجز – زاکری شوبرت) با تایلند دو (پیتهاک تیپجان – پوراوید تائوواتو) روبرو شد.

نماینده استرالیا با شکست دو بر صفر حریف با امتیازهای 21 بر 12 و 21 بر 17 به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات صعود کرد.

بدین ترتیب تیم‌های قطر یک و استرالیا سه حریف یکدیگر در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا صعود شدند که عصر امروز برگزار می‌شود.

همچنین تیم‌های تایلند دو و استرالیا دو به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند و موفق به کسب پاداش 600 دلاری رتبه‌های نهم مشترک شدند.

بیست و دومین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا فردا (جمعه 27 آبان) با معرفی تیم‌های اول تا سوم به پایان می‌رسد.

دیدگاه‌ها