کد خبر : 1853953 | 26 آبان 1401 ساعت 11:53 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

ساحلی قهرمانی آسیا؛

ناکامی تیم سوم ایران در صعود به یک چهارم نهایی

تیم‌های چین سه و اندونزی یک با شکست حریفان خود به مرحله بعدی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آسیا راه یافتند.

ناکامی تیم سوم ایران در صعود به یک چهارم نهایی

به گزارش "ورزش سه"، مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا امروز (پنج‌‌شنبه 26 آبان) با هشت دیدار در دو زمین ساحلی شهر بندرعباس پیگیری می‌شود.

در پنجمین مسابقه این مرحله و در زمین شماره یک تیم ایران سه (سینا شوکتی – عباس پورعسگری) با اندونزی یک (محمد اشفیا – کاندرا رچماوان) روبرو شد.

ملی‌پوشان کشورمان در دو ست متوالی و با امتیازهای 21 بر 10 و 21 بر 17 نتیجه را به حریف خود واگذار کردند تا به کار خود در این رقابت‌ها پایان دهند. رقابت دو تیم در ست دوم بسیار جذاب بود و بازیکنان ایران نمایش خوبی برابر تیم قدرتمند اندونزی داشتند.

اندونزی با 4 طلا، سه نقره و دو برنز دومین کشور پرافتخار در 21 دوره گذشته رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی آسیا است.

در دیگر مسابقه همزمان نیز تیم‌های قزاقستان یک (دیمیتری یاکوولف – سرگئی بوگاتو)  و چین سه (جائو شین لی- تائو شوئه) مقابل هم صف‌آرایی کردند.

چین سه در این جدال به پیروزی رسید تا به عنوان ششمین تیم صعود کننده به مرحله یک چهار نهایی این مسابقات معرفی شود.

بدین ترتیب تیم‌های چین سه و اندونزی یک حریف یکدیگر در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا شدند که عصر امروز برگزار می‌شود.

همچنین تیم‌های ایران سه و قزاقستان یک به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند و موفق به کسب پاداش 600 دلاری رتبه‌های نهم مشترک شدند.

بیست و دومین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا فردا (جمعه 27 آبان) با معرفی تیم‌های اول تا سوم به پایان می‌رسد.

دیدگاه‌ها