کد خبر : 1853956 | 26 آبان 1401 ساعت 12:04 | 26.3K بازدید | 7 دیدگاه

حمایت آرژانتین از ستاره غایب: به یادت هستیم

بازیکنان آرژانتین پیش از بازی دوستانه برابر امارات حمایت‌شان را از جیووانی لوسلسو، هافبک این تیم را نشان دادند.

حمایت آرژانتین از ستاره غایب: به یادت هستیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین روز گذشته در دیداری دوستانه و در آستانه آغاز جام جهانی2022 قطر به مصاف امارات رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 0-5 شکست دهد. 
آنخل دی‌ماریا دو گل و لیونل مسی، جولیان آلوارز و خواکین کوریا هر کدام یک گل برای این تیم به ثمر رساندند تا شاگردان لیونل اسکالونی با پیروزی قاطع راهی دوحه شوند و خودشان را برای آغاز جام جهانی آماده کنند. 
اقدام جالبی که بازیکنان این تیم پیش از آغاز این بازی انجام دادند ابراز حمایت از هم تیمی‌شان بود که به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش در این مسابقات نیست. 

1764382

بسیاری انتظار داشتند لوسلسو را که در حال حاضر به صورت قرضی در ویارئال توپ می‌زند، در جام جهانی ببینند اما این بازیکن در تاریخ 30 اکتبر دچار مصدومیت شد و شدت این مصدومیت به حدی بود که باعث شد او نتواند دوران درمان و بازیابی را به موقع طی کند و در نتیجه فرصت حضور در این رقابت‌ها را از دست داد. 
بازیکنان آرژانتین روز گذشته بنری را پیش از آغاز بازی و در هنگام گرفتن عکس گروهی در دست داشتند که روی آن تصویر این هافبک به چشم می‌خورد و برای او آرزوی سلامتی زودهنگام و بازگشت به میادین کرده بودند.

 

دیدگاه‌ها