کد خبر : 1853966 | 26 آبان 1401 ساعت 12:47 | 4.8K بازدید | 1 دیدگاه

ساحلی قهرمانی آسیا؛

پرونده مرحله یک هشتم نهایی بسته شد

تیم‌های قزاقستان سه و استرالیا یک با شکست حریفان به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا صعود کردند و حریف یکدیگر شدند.

پرونده مرحله یک هشتم نهایی بسته شد

به گزارش "ورزش سه"، مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا امروز (پنج‌‌شنبه 26 آبان) با هشت دیدار در دو زمین ساحلی شهر بندرعباس پیگیری شد.

در هفتمین دیدار این مرحله تیم ایران دو (بهمن سالمی – علیرضا آقاجانی) با قزاقستان سه (آرتم پتراسیانتس – ولادیسلاو پوستینیکوف) روبرو و دو بر یک مغلوب این تیم شد تا از راه‌یابی به جمع هشت تیم برتر مسابقات بازماند.

قزاق‌ها در ست اول 21 بر 14 نتیجه را به ملی‌پوشان کشورمان واگذار کردند، اما در ست‌های بعدی 22 بر 20 و 15 بر 13 پیروز میدان شدند و به جمع هشت تیم برتر مسابقات راه‌ یافتند.

در دیگر مسابقه همزمان نیز تیم‌های قطر سه (عبدالله نسیم – محمد ایهاب ذاکی) و استرالیا یک (کریستفر مکیو – پائول برنت) به مصاف یکدیگر رفتند.

نماینده سرزمین کانگورها در این مسابقه دو بر صفر با امتیازهای 21 بر 18 و 21 بر 13 حریف خود قطر سه را شکست داد و به مرحله بعدی رقابت‌ها صعود کرد.

بدین ترتیب تیم‌های قزاقستان سه و استرالیا یک حریف یکدیگر در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا شدند که عصر امروز برگزار می‌شود و از ایران تنها یک تیم در این مرحله حضور خواهد داشت.

همچنین تیم‌های ایران دو و قزاقستان سه به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند و موفق به کسب پاداش 600 دلاری رتبه‌های نهم مشترک شدند.

بیست و دومین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا فردا (جمعه 27 آبان) با معرفی تیم‌های اول تا سوم به پایان می‌رسد.

دیدگاه‌ها