کد خبر : 1854020 | 26 آبان 1401 ساعت 21:41 | 26.4K بازدید | 3 دیدگاه

هوینس: بایکوت جام جهانی غلط است، به قطر برویم

اولی هوینس، رئیس افتخاری بایرن مونیخ، می‌گوید بایکوت کردن جام جهانی قطر درست نیست و چیزی را تغییر نخواهد داد.

هوینس: بایکوت جام جهانی غلط است، به قطر برویم

به گزارش "ورزش سه"، اولی هوینس در مصاحبه‌ای با روزنامه آلمانی بیلد اظهاراتی داشت که بدون شک در این کشور با واکنش‌های زیادی مواجه خواهد شد.

در آلمان موجی قابل توجه در انتقاد به جام جهانی قطر وجود دارد که در هفته‌های گذشته شاهد بروز آن در ورزشگاه‌ها و اعتراض شدید هواداران به این تورنمنت بودیم.

اما هوینس در این مصاحبه از بایکوت جام جهانی که خواسته گروه بزرگی از آلمانی‌ها است انتقاد کرده و می‌گوید با اینکه فیفا سازمان فاسدی است و سیستم اهدای میزبانی جام جهانی باید تغییر کند ولی با اینحال جام جهانی قطر رویداد فوتبالی بزرگی است و با بایکوت کردنش چیزی در آن کشور تغییر نخواهد کرد.

1764661

بایکوت کردن جام جهانی درست نیست
چیزی که من را آزار می‌دهد، به خصوص در مورد آلمان، این است که ما در جبهه انتقاد از این جام جهانی رهبران دنیا هستیم و بیش از هر کشور دیگری از این جام جهانی تنفر داریم. ولی جام جهانی قطر یک رویداد فوتبالی بی‌نظیر است. شکی وجود ندارد که در قطر مشکلاتی هست ولی با نرفتن به آن کشور برای تماشای جام جهانی این مشکلات حل نمی‌شود.

قطر جام جهانی را با رشوه خرید؟
سیستمی که در پنجاه سال گذشته برای اهدای میزبانی تورنمنت‌های بزرگ ورزشی وجود داشته باید کلا زیر و رو شود. فیفا باید پاکسازی و سالم‌سازی شود. در این هیچ شکی نیست. سالها است که یک مافیا در حال اداره فیفا است و همه چیز را بین خودشان تقسیم می‌کنند.

دفاع از اردوی زمستانی بایرن مونیخ در قطر
تیم زنان ما هم به آنجا می‌رود و مشکلی نخواهد داشت. زنان جوان در قطر می‌دانند که چه اتفاقی در جریان است و آهسته ولی پیوسته تغییراتی اتفاق خواهد افتاد.

مدعیان جام جهانی؟
به نظر من آرژانتین و برزیل مدعیان اول هستند. برای آلمان ممکن است به نیمه‌نهایی برسیم و شاید یک مرحله بالاتر.

دیدگاه‌ها