کد خبر : 1854040 | 27 آبان 1401 ساعت 08:36 | 16.6K بازدید | 5 دیدگاه

روزشمار زلاتان برای بازگشت به میادین

زلاتان ابراهیموویچ مهاجم باشگاه میلان در مراسم گلوب ساکر در امارات شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

روزشمار زلاتان برای بازگشت به میادین

به گزارش ورزش سه، زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی باشگاه میلان در حال سپری کردن دوران ریکاوری خود است که بتواند در ماه ژانویه و پس از تعطیلاتِ بازی های ملی، مجددا لباس قرمز و مشکی میلان را به تن کند تا در ماموریت تکرار قهرمانی اسکودتو نقش آفرینی کند.

ابراهیموویچ شب گذشته برای مراسم جوایز گلوب ساکر به دبی سفر کرد و روی فرش قرمز این مراسم به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

زلاتان ابراهیموویچ در مورد بازگشت به میادین گفت:
" واقعاً خواهان بازگشت به میادین هستم. حالم خوب است. وضعیت بهتری دارم و در حال کار روی ریکاوری ام هستم. "

1764731

قهرمانی مجدد در اسکودتو؟
"  این دوره از رقابت ها متفاوت است. من در اولین بخش فصل نتوانستم تیم را همراهی کنم اما امیدوارم در بقیه فصل کنار تیم باشم. میلان عملکردی عالی در سال جاری دارد ولی ناپولی عملکردش خیلی بهتر بوده و جدول گویای این مسئله است. اگرچه نیم فصل دوم مهمتر از نیم فصل اول است.
همیشه به قهرمانی در اسکودتو باور داریم. لیگ قهرمانان همیشه سخت است. در بازی مقابل تاتنهام هر نتیجه ای ممکن است کسب کنیم. در ذهن من هیچ تیمی مدعی نیست. بنظرم باید حس خوبی در بازی ها داشته باشید.

1764732

پیشرفت میلان طی سال های اخیر؟
" تیم عملکرد خوبی دارد و از زمان حضور من رشد کرده است. مالدینی و ماسارا (مدیر ورزشی میلان) عملکرد فوق العاده ای دارند. به لطف آن ها میلان موفقیت هایی کسب کرده است، آن ها به عنوان یک تیم و باشگاه رشد کرده اند. هر کسی مسئولیت های خودش را دارد و خوشبختانه همگی عملکرد خوبی دارند "

با پایان یافتن دورانِ مصدومیت زلاتان، این افسانه سوئدی در 41 سالگی به میادین باز خواهد گشت و با روحیه جنگندگی و ویژگی رهبری که در وجود خود دارد، می تواند در مسیر اسکودتو و لیگ قهرمانان اروپا کمک شایانی به میلان کند.

دیدگاه‌ها