کد خبر : 1854051 | 27 آبان 1401 ساعت 09:15 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

کشتی‌گیران ما برای قهرمانی در لیگ هم‌قسم شده اند

مربی تیم بانک شهر گفت: بچه‌های تیم ما در آستانه برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد هم‌قسم شده اند تا دوباره مثل سال گذشته، جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

کشتی‌گیران ما برای قهرمانی در لیگ هم‌قسم شده اند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد امروز جمعه با حضور چهار تیم راه یافته به نیمه نهایی یعنی تیم‌های بانک شهر، پتروپالایش بلیش تاکستان، ستارگان ساری و انبوه‌سازان هوتن در سالن هفت تیر تهران برگزار می‌شود. بدین ترتیب تکلیف قهرمان لیگ برتر کشتی آزاد امسال مشخص و پرونده این دوره از مسابقات نیز بسته خواهد شد.

در همین راستا هادی حبیبی مربی تیم کشتی بانک شهر با توجه به روز مهم و سرنوشت ساز این تیم برای تکرار قهرمانی در لیگ برتر به گفت: خوشبختانه تا به امروز همه چیز طبق برنامه پیش رفته و توانسته ایم تا مرحله نیمه نهایی صعود کنیم. بچه‌ها تیم ما نیز با روحیه و انگیزه‌ای مثال زدنی مهیای حضور در این مرحله هستند تا صعود به فینال، نبرد تصاحب جام قهرمانی را آغاز کنند.

وی با اشاره به آزادکاران خارجی این تیم گفت: در حالی که پیش از این موانعی در راه حضور کشتی‌گیران روس در ایران بود، خوشبختانه با برطرف کردن مشکلات توانستیم این نفرات را جذب کنیم. بدین ترتیب زائور اوگویف قهرمان المپیک و دارنده ۲ مدال طلای جهان و عباس گادژی ماگومدوف قهرمان سال ۲۰۲۱ جهان به تازگی به اردوی تیم بانک شهر ملحق شدند تا خودشان را برای حضور در مرحله نهایی لیگ آماده کنند.

حبیبی به ملی پوشان عنوان دار این تیم اشاره کرد و افزود: علاوه بر کشتی گیران توانمند داخلی و دو آزادکار روسی ما از ملی پوشان نامدار و عنوانداری همچون رحمان عموزاد، حسن یزدانی و محمدحسین محمدیان هم استفاده خواهیم کرد. بی تردید توان تیمی ما با توجه به این نفرات بسیار بالاست و می‌توانیم با یک برنامه ریزی دقیق و خوب برای فتح دوباره جام قهرمانی لیگ گام برداریم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تیم بانک شهر با توجه به تجربه سال گذشته چیزی برای تکرار قهرمانی کم ندارد. به ویژه آنکه رضا یزدانی دارنده ۲ مدال طلا و ۲ برنز جهان به عنوان سرمربی در کنار ماست که می‌تواند توان روحی و فنی بچه‌ها را تا حد قابل توجهی ارتقا دهد.

دیدگاه‌ها