کد خبر : 1854076 | 27 آبان 1401 ساعت 12:47 | 43.9K بازدید | 17 دیدگاه

پایان حواشی با روشنگری برونو

فرناندز: برخورد سرد؟ رونالدو با من شوخی کرد!

هم‌تیمی رونالدو در منچستر هرگونه مشکل با کاپیتان تیم ملی کشورش را تکذیب کرد.

فرناندز: برخورد سرد؟ رونالدو با من شوخی کرد!

به گزارش "ورزش سه" مصاحبه ای که کریستیانو رونالدو با مورگان انجام داد می تواند عواقب متعددی برای ستاره پرتغالی داشته باشد، از جمله روابط تیره‌و‌تار با هم تیمی‌ها. اگرچه به نظر می رسید حمله او به منچستریونایتد جزو اولین مواردی بود که مورد انتقاد برونو فرناندز، هم‌تیمی‌اش در تیم باشگاهی و ملی قرار گرفته، اما کاپیتان دوم شیاطین سرخ همچنان این موضوع را تکذیب می‌کند.

روز دوشنبه در جریان برخورد ستاره های تیم ملی پرتغال در آستانه جام جهانی قطر، ویدئویی از این دیدار، یعنی دست دادن رونالدو و فرناندز منتشر شد که بسیاری از رسانه ها آن را برخوردی سرد توصیف کردند.

فرناندز پس از پیروزی پرتغال مقابل نیجریه در آخرین آزمون قبل از سفر به دوحه، گفت: من مصاحبه را نخوانده ام.  من با او خوب هستم.  الان همه تمرکزمان روی تیم ملی و جام جهانی است که همیشه فرصت بازی کردن در آن را ندارید. کریستیانو هم از اینکه برای پنجمین بار در این مسابقات بازی می کند، خوشحال است.

1763468

او صحبت‌هایش را این‌طور ادامه داد: من با کسی مشکلی ندارم. من کارم را انجام می دهم.  همانطور که یک مربی یک بار به من گفت، شما فقط می توانید عملکرد خودتان را کنترل کنید.  فکر می کنم همه اینطور فکر می کنند، شما باید خودتان را کنترل کنید و تمام تلاش خود را بکنید.

وقتی گری کوتریل، خبرنگار اسکای اسپورت نیوز، از او پرسید که آیا دیدارش با رونالدو سرد بوده، هافبک پرتغالی با یک سوال متقابل پاسخ داد.

- چرا اینطوری میگی؟ بلافاصله پس از پخش آن ویدیو، صدای آن را پخش کردند. آیا آن ویدیو را با صدا تماشا کردید؟ باید این کار را بکنید. ما در پرتغال هم مشکل داریم. داشتم یکی از کانال ها را تماشا می کردم که درباره سرد و بد بودن برخورد ما صحبت می کرد. بعد از 45 دقیقه یک ویدیو با صدا از آن جلسه پخش شدکه بیانگر این بود که کریستیانو با من شوخی می کرد. بعداً گفتند ما شوخی کردیم و هرکسی بخواهد می تواند ویدیو را ببیند. اما اگر حقیقت را به موقع می گفتند و موضوع را توضیح می دادند، مردم متوجه می‌شدند و این برداشت را نمی‌کردند.

دیدگاه‌ها