کد خبر : 1854077 | 27 آبان 1401 ساعت 12:48 | 4.9K بازدید | 1 دیدگاه

برای کسب خوش رنگ ترین مدال به مکزیک آمده بودم

مردانی: مبارزه با میزبان داوران یک‌مقدار کم لطفی کردند

کاپیتان تیم ملی تکواندو مردان پس از کسب مدال برنز مسابقات جهانی گفت: برای کسب خوش رنگ ترین مدال آمده بودم اما یک مقدار داوران مقابل نماینده مگزیک کم لطفی کردند.

مردانی: مبارزه با میزبان داوران یک‌مقدار کم لطفی کردند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، در  روز چهارم از بیست و پنجمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان، سرگروه تیم ملی کشورمان در وزن 87+ کیلوگرم دور نخست «آلوارز» از را شکست داد، دور دوم نماینده اوکراین را از پیش رو‌برداشت، به برتری رسید و‌پس از آن با شکست نماینده گامبیا راهی مرحله نیمه نهایی شد. 

مردانی در این مرحله «کارلوس سانورس» ازمکزیک دارنده مدال نقره دوره قبل و رنکینگ 5 دنیا را پیش رو داشت. راند اول این مبارزه را مردانی 3 بر یک به سود خاتمه داد. در راند دوم دو تکواندوکار به تساوی 3 بر3 رضایت دادند و در پایان راند سوم بازهم تساوی 2 بر2 روی تابلو ثبت شد که داوران در هر دو راند با وجود عملکرد فنی و ضربات بیشتر مردانی، رای به پیروزی رقیب مکزیکی که از سوی تماشاگران سالن حمایت می شد، دادند تا سرگروه تیم ملی کشورمان شایستگی از رسیدن به دیدار نهایی باز بماند. 

سرگروه تیم ملی کشورمان که 9 سال قبل در مسابقات جهانی 2013 مکزیک و در شهر «پائوبلا» موفق به کسب مدال نقره شده بود، این بار در شهر «گوادالاخارا» عنوان سوم جهان را به خود اختصاص داد. 

سجاد مردانی در پایان این رقابت ها در پاسخ به این سوال که مسابقات را خوب شروع کردی اما داوران بازی را به پایان رساندند، گفت: خدا را شاکرم که امروز هم به پایان رسید، علی رفم تلاش های زیادی که کرده بودم، واقعیت این است که برای کسب خوش رنگ ترین مدال به مسابقات جهانی آمده بودم، اما یک مقدار مقابل تکواندوکار مکزیک داوران به من کم لطفی کردند.

وی در ادامه افزود: فیلم مبارزاتم موجود است، همه علاقه مندان به تکواندو می توانند نگاه کنند، در هر صورت از خودم بیش از این توقع داشتم، چون خیلی زحمت کشیدیم، کادرفنی خیلی تلاش کرد و زحمت کشید، انشالله در مسابقات بعدی جبران می کنم.

دیدگاه‌ها