کد خبر : 1854080 | 27 آبان 1401 ساعت 13:07 | 24.8K بازدید | 7 دیدگاه

جانشین تیته در برزیل: هرکسی جز گواردیولا!

با وجود نزدیک شدن به جام جهانی، موضوع جانشین تیته کماکان داغ است.

جانشین تیته در برزیل: هرکسی جز گواردیولا!

به گزارش "ورزش سه" اینکه چه کسی بعد از جام جهانی هدایت تیم ملی برزیل را بر عهده خواهد گرفت، هنوز مشخص نیست، اما مشخص است که  پپ گواردیولا این کار را نمی‌کند.

تیته سرمربی برزیل در ماه فوریه اعلام کرد که بدون توجه به نتیجه جام جهانی نیمکت طلایی‌پوشان را ترک می کند، هرچند فدراسیون فوتبال برزیل همچنان معتقد است که تصمیم او قطعی نیست.

فرانسیسکو نوولتو، نایب رئیس فدراسیون در همین خصوص به رادیو گفت: "تیته گفت که کار او با تیم ملی فارغ از اینکه جام جهانی را ببرد یا نه به پایان خواهد رسید، اما اکنون شک دارم که در صورت قهرمانی او تیم را ترک کند."

رئیس فدراسیون برزیل هم به شدت به او اعتقاد دارد "من حاضرم او را ببندم و نگذارم برود!"

به گفته رسانه های برزیلی، فهرست جانشینان احتمالی به سه نام کاهش یافته است و به زودی از بین فرناندو دینیز، دوریوال جونیور و آبل فریرا مشخص خواهد شد. اما پپ گواردیولا، تنها گزینه مدنظر رئیس فدراسیون بود. چند سال پیش آنها تلاش کردند تا با او به عنوان جانشین تیته قرارداد ببندند اما مذاکرات نافرجام به پایان رسید.

تقریباً سه سال پیش، یکی از اعضای هیئت فدراسیون (فدراسیون فوتبال برزیل معمولاً هفت عضو هیئت رئیسه دارد) در مورد تیم ملی برزیل با گواردیولا تماس گرفت. آنها صحبت کردند، برزیلی‌ها برای این کار آماده بودند، اما گواردیولا با خنده این پیشنهاد را به صورت دوستانه رد کرده بود.

دیدگاه‌ها