کد خبر : 1854086 | 27 آبان 1401 ساعت 13:44 | 49.4K بازدید | 7 دیدگاه

ناراحتی انگلیس از کاسمیرو: ولخرجی در بحران اقتصادی؟

کاسمیرو پیش از عزیمت به قطر برای حضور در ترکیب تیم ملی برزیل در انگلیس 500 هزار یورو صرف خرید ماشین‌های لوکس کرده است.

ناراحتی انگلیس از کاسمیرو: ولخرجی در بحران اقتصادی؟

به گزارش "ورزش سه"، کاسمیرو بعد از سالها درخشش با پیراهن رئال مادرید امسال تابستان راهی منچستریونایتد شد تا یکی از غیرمنتظره‌ترین انتقال‌های تابستانی را رقم بزند. ولی به نظر می‌رسد کاسمیرو از شرایط فعلی خود در منچستر راضی است. ستاره برزیلی در این شهر ولخرجی‌هایی می‌کند که در مادرید کمتر از او دیده شده بود.

رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند این ستاره برزیلی قبل از آنکه راهی قطر شود تا با پیراهن تیم ملی کشورش، برزیل، در این تورنمنت به میدان برود در انگلیس مبلغ 500 هزار یورو صرف خرید ماشین‌های لوکس کرده است.

1764865
1764866

کاسمیرو برای خودش رولزرویسی به قیمت 250 هزار یورو خریده و یک ماشین بنتلی 200 هزار یورویی هم به همسرش آنا ماریانا هدیه داده است.

1764864

این ستاره برزیلی در منچستریونایتد هفته‌ای 400هزار یورو دستمزد می‌گیرد و خرج کردن این مبالغ قاعدتا نباید برای او اتفاقی خاص تلقی شود. اما علت برجسته شدن این خریدهای کاسمیرو بحرانی است که انگلیس در هفته‌های اخیر با آن روبرو می‌شود. بحرانی اقتصادی که در این کشور از آن با عنوان بحران افزایش سرسام‌آور هزینه‌های زندگی یاد می‌شود.

کاسمیرو یکی از گران‌ترین بازیکنان فعلی منچستریونایتد به حساب می‌آید و در این تیم تنها دو نفر دستمزدی بیشتر از او می‌گیرند. بعد از کریستیانو رونالدو با دستمزد 500هزار یورو در هفته و داوید دخیا با دستمزد 420 هزار یورو در هفته، کاسمیرو سومین دستمزد بالا را از شیاطین سرخ دریافت می‌کند.

دیدگاه‌ها