کد خبر : 1854090 | 27 آبان 1401 ساعت 14:11 | 6.1K بازدید | 8 دیدگاه

حمایت ستاره‌های چلسی و لیورپول از سه شیرها

جرارد و لمپارد: به موفقیت انگلیس خوش‌بین هستیم

جرارد و لمپارد از تیم ملی انگلیس حمایت می کنند و اعتقاد دارند که آنها در جام جهانی قطر می توانند تا مسابقه پایانی پیش بروند.

جرارد و لمپارد: به موفقیت انگلیس خوش‌بین هستیم

به گزارش "ورزش سه"، استیون جرارد و فرانک لمپارد، هافبک‌های سابق انگلیس، مطمئن هستند که سه شیرها می‌توانند در جام جهانی قطر «تا آخر راه» پیش بروند.

انگلیس از روز دوشنبه کار خود را در گروه B و دیدار مقابل ایران آغاز می کند و به دنبال کنار گذاشتن فرم ضعیف اخیر خود در لیگ ملت ها و تلاش برای کسب دومین قهرمانی خود در جام جهانی است.

گرت ساوت‌گیت، انگلیس را در تورنمنت های مهم متوالی (جام جهانی 2018 و یورو 2020) به جمع چهار تیم نهایی رساند و به اولین سرمربی تبدیل شد که پس از آلف رمزی در سال های 1966 و 1968 این کار را انجام می دهد. حالا جرارد معتقد است که انگلیس می تواند با کسب تجربه از شکست های اخیر خود، در قطر پیشرفت کند.

جرارد به اسکای اسپورت گفت: من واقعاً خوشبین هستم. من به بازیکنان اعتقاد و اعتماد زیادی دارم، مطمئنم که آنها در حال حاضر بسیار هیجان زده هستند.

او گفت: حالا که من یک طرفدار و یک بازیکن سابق هستم، مشتاقانه منتظرم که با آنها سفر کنم. من حس و حال آنها و اینکه اکنون در کجا هستند را تجربه کرده ام. من واقعاً مشتاقانه منتظر شروع مثبتی هستم تا باورهایمان را بسازیم.

جراد خاطرنشان کرد: آنها چند میلی متر با قهرمانی در یورو فاصله داشتند، رسیدن به نیمه نهایی جام جهانی نیز عملکرد مثبتی است. در مجموع، من فکر می کنم که آنها باید خودشان را باور داشته باشند. آنها باید اعتماد به نفس داشته باشند. آنها یک گروه واقعا نزدیک به هم با یک مدیر فوق العاده هستند، استعدادهای زیادی در تیم وجود دارد.

او گفت: فکر می‌کنم اگر شانس داشته باشیم ‌ما و اکثریت تیم را بدون مصدومیت در اختیار داشته باشیم، مطمئن هستم که می‌توانیم تا آخر راه برویم.

لمپارد، سرمربی اورتون با هم تیمی سابق خود در تیم ملی انگلیس هم عقیده است و سه شیرها را یکی از شانس‌های قهرمانی در جام جهانی می‌داند.

لمپارد گفت: ما تیمی داریم که برای چند سال ساخته شده است، آنها چندین تورنمنت داشته اند که به موفقیت نسبی نیز رسیده اند و به نظر من در حال قوی تر شدن هستند.

او اظهار داشت: من فکر می‌کنم که می‌توانیم با استعدادهایی که در تیم هستند، انگلیس را به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی معرفی کنیم.

دیدگاه‌ها