کد خبر : 1854095 | 27 آبان 1401 ساعت 14:40 | 73.6K بازدید | 4 دیدگاه

لواندوفسکی و یارانش با اسکورت جنگنده به قطر رفتند

هواپیمای تیم ملی لهستان که برای حضور در جام جهانی قطر به این کشور پرواز کرد در آسمان لهستان توسط دو جنگنده اف‌16 اسکورت شد.

لواندوفسکی و یارانش با اسکورت جنگنده به قطر رفتند

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش دو موشک در خاک لهستان فرود آمد و منجر به کشته شدن دو نفر از شهروندان این کشور شد. با اینکه هنوز مشخص نیست منشا شلیک این دو موشک کجا بوده است ولی لهستانی‌ها میزان آمادگی امنیتی کشور را افزایش داده‌اند.

به همین علت بود که دیروز وقتی تیم ملی فوتبال لهستان سوار بر هواپیمای مسافری شد تا برای شرکت در جام جهانی به دوحه قطر پرواز کند و فروند جنگنده اف16 این کشور هواپیمای حامل تیم فوتبال این کشور را اسکورت کردند.

1764916

تیم ملی لهستان در حساب توییتر خود ویدیویی از اسکورت شدن هواپیمای این تیم توسط جنگنده‌ها را منتشر کرد و نوشت:" تا مرز جنوبی لهستان توسط جنگنده‌های اف‌16 اسکورت شدیم. متشکریم. سلام به خلبان‌ها".

1764917

تیم ملی لهستان به دلیل حضور روبرت لواندفوسکی در این تیم از جمله تیم‌های ملی‌ای است که در قطر به آن به شدت توجه می‌شود. زمانی که هواپیمای لهستانی‌ها در دوحه به زمین نشست عده زیادی برای دیدن ستاره‌های لهستانی و به خصوص لواندوفسکی در فرودگاه حاضر بودند.

دیدگاه‌ها