کد خبر : 1854100 | 27 آبان 1401 ساعت 15:14 | 168.1K بازدید | 23 دیدگاه

ژیرو: عجب هتلی، مرسی قطر! (عکس)

اولیویه ژیرو، ستاره ملی‌پوش فرانسوی، با انتشار عکس‌هایی از اتاق خود در هتلی که در قطر برایش تدارک دیده شده از امکانات قطری‌ها ابراز شگفتی و تشکر کرد.

ژیرو: عجب هتلی، مرسی قطر! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه به عنوان مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی این روزها در کمپ خود در این کشور به سر می‌برد. اولیویه ژیرو، مهاجم فرانسه، امروز در شبکه‌های اجتماعی از شگفتی خود به خاطر امکاناتی که هتل محل اقامت خروس‌ها در اختیارشان گذاشته خبر داد و از برگزارکنندگان قطری تشکر کرد.

ژیرو با انتشار ویدیویی در تیک‌تاک گفت اتاقی که در هتل محل اقامت فرانسوی‌ها برای او تدارک دیده شده مختص خودش آماده‌سازی شده است. در این ویدیو ژیرو وقتی وارد اتاقش می‌شود با تصویری از او مواجه هستیم که ستاره این روزهای میلان را درحالیکه پیراهن تیم ملی فرانسه را به تن دارد تصویر کرده است.

1764925
1764926

ژیرو سپس قسمت‌های مختلف این سوییت از جمله حمام را نشان می‌دهد که لوگوی فدراسیون فوتبال فرانسه بر آن حک شده است. در اتاق‌خواب هم بادکنک‌هایی به رنگ پرچم فرانسه دیده می‌شود. ژیرو سپس رو به دوربین اشاره می‌کند که از شرایط رفاهی خود در این هتل به شدت راضی است.

1764927

این مهاجم کهنه‌کار فرانسوی امیدوار است به مدت یک ماه در این اتاق زندگی کند تا به همراه فرانسه مثل دوره قبلی جام جهانی به فینال راه یافته و تجربه قهرمانی فرانسه در جام جهانی 2018 را تکرار کند.  

هزینه هر اتاق در هتل محل اقامت تیم ملی فرانسه 1800 دلار به ازای هر شب اعلام شده است. این مجموعه 130 اتاقه دارای 30 استخر اختصاصی است و در جریان جام جهانی برنامه‌های متنوعی برای سرگرمی بازیکنان فرانسوی تدارک دیده است.

دیدگاه‌ها