کد خبر : 1854106 | 27 آبان 1401 ساعت 16:45 | 7.3K بازدید | 4 دیدگاه

فجر یک- شهرداری همدان صفر؛

لیگ یک/ شیرازی‌ها دوباره برگشتند

شاگردان مهدی رجب‌زاده پس از سه هفته ناکامی دوباره موفق به کسب پیروزی شدند.

لیگ یک/ شیرازی‌ها دوباره برگشتند

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال فجر شهید سپاسی که به‌عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ‌برتر به شمار می‌رود و طی هفته‌های متوالی در لیگ یک نتایج خوبی گرفته و صدرنشین شده بود، پس از کسر سه امتیاز بخاطر کنار گذاشتن شهرخودرو مشهد و عدم نتیجه‌گیری در سه دیدار قبل شرایط خوبی نداشت که امروز به این روند پایان داد.

رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال ایران امروز پیگیری شد که در یکی از آنها، تیم فجر شهید سپاسی از ساعت ۱۴:۱۵ در ورزشگاه حافظیه شیراز مقابل شهرداری همدان رده هشتمی قرار گرفت تا یکی از مهم‌ترین بازی‌ها را برگزار کند.

نیمه اول این بازی در شرایطی با تساوی بدون گل خاتمه یافت که شهرداری همدان یک تعویض اجباری داشت و فجر سپاسی نیز نتوانست در یک مسابقه درگیرانه و نزدیک به گل دست پیدا کند.

ویدئو: 264756

شاگردان مهدی رجب‌زاده که طی سه هفته گذشته لیگ یک روند دور از انتظاری داشتند و موفق به کسب پیروزی نشدند، امروز در تلاش بودند به روند یک تساوی و دو شکست متوالی خود پایان بدهند که موفق به انجام این کار شدند و در شروع نیمه دوم به گل رسیدند.

فجر سپاسی یک دقیقه پس از شروع نیمه دوم روی پاس داوود رجبی و ضربه تمام کننده حسین مهربان دروازه شهرداری همدان را باز کرد و برتری خود را تا پایان مسابقه نگه داشت تا سه امتیاز مهم برای خروج از بحران بگیرد.

شیرازی‌ها که امید زیادی دارند پس از یک سال دوباره به لیگ برتر برگردند، با کسب پیروزی یک بر صفر در دیدار امروز ۲۳ امتیازی شدند و با یک امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به خیبر خرم‌آباد در جایگاه دوم جدول لیگ یک قرار گرفتند و شهرداری همدان نیز با این باخت ۱۸ امتیازی ماند تا احتمالا رتبه هشتم را در پایان بازی‌های این هفته از دست بدهد.

1764982
1764983
1764984
1764985
1764986
1764987

دیدگاه‌ها