کد خبر : 1854117 | 27 آبان 1401 ساعت 16:45 | 7.9K بازدید | 5 دیدگاه

شمس‌آذر ۴ - چوکا یک؛

لیگ یک/ یکه‌تازی صدرنشین با ۴ گل

شاگردان سعید دقیقی با نمایش یک طرفه مقابل چوکا موفق به کسب پیروزی پُرگل شدند.

لیگ یک/ یکه‌تازی صدرنشین با ۴ گل

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته چهاردهم لیگ یک فوتبال ایران، تیم شمس‌آذر قزوین از ساعت ۱۴:۱۵ امروز در ورزشگاه سردار آزادگان میزبان تیم قعرنشین چوکا تالش بود و توانست با بازی هجومی برابر حریف خود سه امتیاز دیگر بگیرد.

شاگردان دقیقی که از حمایت هواداران‌شان بهره می‌بردند، در دقیقه ۱۰ روی نفوذ تند و تیز محمد پاپی از سمت راست محوطه جریمه چوکا و ارسال این بازیکن به تیرک دوم و پاس احسان جودکی با سر و در ادامه با ضربه سر علی‌اصغر اعرابی به گل اول بازی دست پیدا کردند.

ویدئو: 264757

شمس‌آذر که پس از گلزنی دوباره کنترل بازی را در دست گرفته بود، در دقیقه ۱۴ روی پاس بلند و تماشایی پوریا سرآبادانی به پشت مدافعان چوکا تالش، علی‌اصغر اعرابی را در موقعیت تک به تک قرار داد تا این مهاجم سرعتی گل دوم خود و تیمش را با یک ضربه بغل پا بزند.

چوکا تالش که نمی‌خواست خیلی زود رقابت را به حریف صدرنشین خود ببازد، در دقیقه ۲۱ روی حرکت خوب میعاد یزدانی و پاس رو به عقب این بازیکن، با شوت فنی حسین رسولی از قوس محوطه جریمه به گوشه دروازه شمس‌آذر، اختلاف را به یک گل کاهش داد.

1764989

نیمه اول این مسابقه در شرایطی با برتری دو بر یک شاگردان دقیقی پایان یافت که هر دو تیم دو موقعیت نه چندان جدی به وجود آوردند، اما با شروع نیمه دوم دوباره شمس‌آذر کنترل بازی را در دست گرفت و پس از اینکه در دو صحنه مشکوک به پنالتی صاحب این موقعیت نشد، توانست به گل برسد.

شمس‌آذر در دقیقه ۵۵ روی یک کار ترکیبی با ارسال صادق موسوی و ضربه سر شیرجه‌ای مهدی محمدی که مهار ناقص دروازه‌بان چوکا را به همراه داشت، گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

1764991

قزوینی‌ها با وجود زدن سه گل بازهم به حملات خود ادامه دادند و پس از فرصت‌سوزی در استفاده از موقعیت‌هایشان، در دقیقه ۶۶ روی توپ ارسالی از کرنر به مقابل تیرک دوم و ضربه سر محمدی برای چهارمین بار دروازه چوکا تالش را باز کردند.

شمس‌آذر قزوین با کسب پیروزی ۴ بر یک در دیدار امروز که دومین برد متوالی آنها بود، ۳۰ امتیازی شد تا با هفت امتیاز بیشتر نسبت به فجر رده دومی، به یکه‌تازی خود در صدر جدول لیگ یک ادامه بدهد و چوکا تالش هم با این باخت سنگین ۴ امتیازی و قعرنشین ماند.

1764992

دیدگاه‌ها