کد خبر : 1854123 | 27 آبان 1401 ساعت 18:00 | 35.6K بازدید | 29 دیدگاه

یک بارسایی دیگر در لاروخا

مدافع بارسلونا جانشین گایا در تیم ملی اسپانیا شد

با اعلام فدراسیون فوتبال اسپانیا، خوزه لوئیس گایا به دلیل مصدومیت جام جهانی را از دست داد و الخاندرو بالده جانشین او شد.

مدافع بارسلونا جانشین گایا در تیم ملی اسپانیا شد

به گزارش "ورزش سه"، دو روز پیش در جریان تمرین اسپانیا، خوزه لوئیس گایا، مدافع چپ لاروخا و کاپیتان والنسیا، مصدوم شد. در ابتدا مشکل او جدی به نظر نمی رسید ولی پس از بررسی دقیق تر مشخص شد که مصدومیتش تقریبا جدی است و حداقل 10 روز قادر به حضور در میدان نیست. 

1765009

در ابتدا اعلام شد که به او تا هفته بعد فرصت خواهند داد ولی ساعتی قبل مشخص شد که وضعیت مصدومیت او به گونه ای است که به بازی های جام جهانی نخواهد رسید و باید به اسپانیا برگردد. به این ترتیب خروج او از فهرست لاروخا رسمی شد و الخاندرو بالده جانشین او خواهد شد.

1765010

بالده 19 ساله که در فصل جاری فرصت بازی برای تیم اول بارسا را پیدا کرده، بالاتر از مارکوس آلونسو گزینه نخست جانشین گایا بود و طبق اعلام فدراسیون فوتبال اسپانیا، استعلام از فیفا مثبت بوده و نام او وارد فهرست 26 نفره لاروخا شده است. بالده در سویا و در اردوی تیم زیر 21 ساله های اسپانیا حضور داشت و قرار بود امشب برابر ژاپن بازی کند ولی مستقیما سویا را به مقصد دوحه ترک خواهد کرد. 

1765011

بالده اولین بازی خود برای تیم زیر 21 ساله های اسپانیا را سپتامبر گذشته برابر رومانی انجام داد و بدون بازی ملی حالا شانس این را دارد تا در جام جهانی نخستین بازی خود برای تیم بزرگسالان اسپانیا را انجام دهد. رقیب او هم تیمی اش در بارسا، جوردی آلباست. 

دیدگاه‌ها