کد خبر : 1854128 | 27 آبان 1401 ساعت 18:45 | 40K بازدید | 23 دیدگاه

ادعای رسانه های برزیلی

وینی روی نیمکت: ستاره رئال قربانی تفکرات دفاعی تیته

طبق ادعای رسانه های برزیلی، وینیسیوس به احتمال زیاد در بازی نخست برزیل برابر صربستان در جام جهانی نیمکت نشین خواهد بود.

وینی روی نیمکت: ستاره رئال قربانی تفکرات دفاعی تیته

به گزارش "ورزش سه"، برزیل بدون شک یکی از شانس های مسلم قهرمانی جام جهانی خواهد بود. سلسائو با صربستان، کامرون و سوئیس در یک گروه قرار دارد و انتظار می رود به عنوان تیم اول صعود کند. برزیل هنوز راهی  قطر نشده و در کمپ باشگاه یوونتوس اردو زده است. قرار است برزیلی ها فردا تورین را به مقصد دوحه ترک کنند و سپس خود را مهیای بازی پنجشنبه هفته بعد برابر صربستان خواهند کرد.

1748621

 تردیدها در مورد ترکیب اصلی برزیل برای این بازی زیاد نیست و از حالا می توان آن را حدس زد ولی طبق ادعای رسانه های برزیلی، تیته(سرمربی) هنوز در مورد ترکیب تهاجمی خود به جمع بندی نهایی نرسیده است. صربستان در خط حمله خود میتروویچ، دوشان ولاهوویچ و فیلیپ کاستیچ را دارد و همین باعث شده تا تیته تصمیم بگیرد تیمش را با ترکیب کاملا تهاجمی روانه میدان نکند. در ابتدا برنامه تیته استفاده همزمان از وینیسیوس، نیمار، ریچارلیسون، پاکتا و رافینیا بود ولی برای بازی برابر صربستان یک بازیکن به منظور ایجاد توازن بیشتر، قربانی خواهد شد و او احتمالا وینیسیوس خواهد بود.

1760569

رسانه های برزیلی ادعا کرده اند که در بازی های درون تیمی اخیر، وینیسیوس جایی در ترکیب ابتدایی تیم اصلی نداشته است. وینی با زدن 10 گل و ارسال پنج پاس گل برای رئال، بهترین عملکرد را پس از نیمار در میان ملی پوشان برزیلی داشته ولی احتمالا کار برابر صربستان را از روی نیمکت شروع خواهد کرد و باید منتظر ورود او در نیمه دوم باشیم. 

دیدگاه‌ها