کد خبر : 1854137 | 27 آبان 1401 ساعت 19:30 | 36.9K بازدید | 15 دیدگاه

زامبروتا:

ایتالیا که نیست، امیدوارم مسی جام را بالا ببرد

ستاره سابق تیم ملی ایتالیا و بارسلونا دوست دارد آرژانتین با لیونل مسی قهرمان جام جهانی 2022 شود.

ایتالیا که نیست، امیدوارم مسی جام را بالا ببرد

به گزارش "ورزش سه"، جان‌لوکا زامبروتا، ستاره سابق فوتبال ایتالیا، در غیاب تیم ملی کشورش دوست دارد آرژانتین عنوان قهرمانی را در قطر کسب کند. ایتالیا برای دومین دوره متوالی نتوانست مجوز حضور در جام جهانی را کسب کند و زامبروتا که در سال 2006 توانست با آتزوری قهرمان جهان شود، این را اتفاقی بسیار تلخ برای فوتبال ایتالیا می داند.

1765076

او که سابقه بازی برای بارسا را هم دارد، به آاس گفت:«واقعا غم‌انگیز است که در دو جام جهانی متوالی حضور نداریم. برزیل، ایتالیا و آلمان رکورددار قهرمانی در جام جهانی هستند و غیبت ما دردناک است. پیدا کردن دلیل این اتفاق واقعا سخت است. مانچینی تیم را قهرمان یورو 2020 کرد ولی نتوانستیم به جام جهانی برویم و این توضیحش دشوار است. ایتالیا اما قدرتمندانه بر می گردد و در این تردید ندارم.»

1764709

زامبروتا در پاسخ به این سوال که در جام جهانی هوادار کدام تیم است، گفت:«هوادار آرژانتین هستم. افتخار بازی کنار لیونل مسی در بارسلونا را داشتم و هم تیمی فوق العاده ای بود. او یک جام جهانی در کارنامه افتخاراتش کم دارد و بسیار دوست دارم امسال جام را بالای سر ببرد. این مهمترین افتخار او خواهد بود و مستحقش است. او نابغه ای مثل مارادوناست و مثل آنها شاید هر 30 سال یک بار متولد شود.»

شانس های قهرمانی:«برزیل، فرانسه، آرژانتین و آلمان بیشترین شانس را دارند ولی امیدوارم جام جهانی مال مسی باشد.»

دیدگاه‌ها